Skip to main content
beantwoord

geïnformeerd worden over wijzigingen op een traject

• May 27, 2025
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Hallo,

ik reis al jaren elke week van Deventer naar Nijmegen met de trein en de trein rijdt altijd om .15 of .45. Vanochtend werd ik onaangenaam verrast dat toen ik om .08 aankwam en zag dat de trein net weg was gereden omdat blijkbaar de vertrektijden zijn aangepast. Ik vermoed om aan te sluiten op de vervangende bussen vanuit zwolle. Uiteraard moet je voor vertrek kijken voor uitzonderingen, maar als er zoiets gepland wordt, zou ik het fijn vinden om ervan op de hoogte te geraken. Een simpele e-mail of notificatie bij veranderingen op een traject zou voldoende moeten zijn.

Beste antwoord door JurgenH

Als je een rit opslaat als favoriet, en de rit herhalend maakt op de dagen dat je reist, krijg je tijdig een melding als je oorspronkelijke trein niet rijdt.

Ook bij storingen zeer handig 😊

6 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1940 reacties
  • Antwoord
  • May 27, 2025

Als je een rit opslaat als favoriet, en de rit herhalend maakt op de dagen dat je reist, krijg je tijdig een melding als je oorspronkelijke trein niet rijdt.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2457 reacties
  • May 27, 2025

Nou... dat is in elk geval de bedoeling. "Altijd" is wat te stellig hoor ​@JurgenH Maar dat werkt regelmatig inderdaad.

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1940 reacties
  • May 27, 2025

De app heeft het bij mij tot nu toe nooit laten afweten 😊

• Reisleider**
  • 277 reacties
  • May 27, 2025

werk dat in dit geval ook? De trein rijdt volgens andere dienstregeling. Dat is geen optie die je in de app kunt aanvinken.

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1940 reacties
  • May 27, 2025

Jazeker! Je krijgt dan de melding dat jouw trein de komende dagen niet mogelijk is. Wat inhoudt dat je de ritten opnieuw moet plannen, of dat de dienstregeling is aangepast en er andere ritten zijn opgeslagen.

Bijvoorbeeld:

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2457 reacties
  • May 27, 2025

De app heeft het bij mij tot nu toe nooit laten afweten 😊

Bij mij helaas wel, maar hij doet het ook vaak wel gelukkig