Skip to main content
Ik heb samen met een vriendin een dagretour gekocht naar Rotterdam in combinatie met toegang tot diergaarde blijdorp (dit was een aanbieding van de spoordeelwinkel) en het e-ticket heb ik verzilverd voor 28 mei. Alleen dan is er helaas een staking gepland, en het is ook niet mogelijk voor ons om er met de bus heen te gaan want dat duurt te lang. Is het mogelijk dat ik mijn geld terug kan krijgen, of zou misschien de datum van het ticket aangepast kunnen worden?
Hallo Juliabella en welkom bij de NS community.



De exacte impact van de staking is voor ons helaas ook nog niet duidelijk. Op dit moment doen we dus ook nog geen uitspraken of toezeggingen over het vervangen of wijzigen van tickets. Op deze pagina zie je wat er normaliter mogelijk is aan vergoedingen.



Edit: Storing vervangen door staking, dankjewel mrfreeze.


Een storing is heel iets anders dan een staking 😉
De impact van de staking is ook niet duidelijk. Lang niet al het NS personeel zit bij een vakbond en hebben dus in principe niets te maken met de staking.

Reageer