Zag deze op X voorbijkomen. Is ook al vele malen doorgezonden naar NS_online maar wordt blijkbaar daar niet geplaatst. Graag een reactie.
Zag deze op X voorbijkomen. Is ook al vele malen doorgezonden naar NS_online maar wordt blijkbaar daar niet geplaatst. Graag een reactie.
Gezellig.
Ik heb 'm intern even gedeeld, hopelijk kan daar iets mee gedaan worden.
Als dit een (T100) touringcar is -aan de stoelen en gordijntjes te zien wel- dan zijn er helemaal geen staanplaatsen en heeft iedereen een veiligheidsgordel (3-punts of op zijn minst een heupgordel).
Zou wat zijn als bij een noodstop of aanrijding er 30 reizigers door je bus vliegen (of erger).
Als dit een (T100) touringcar is -aan de stoelen en gordijntjes te zien wel- dan zijn er helemaal geen staanplaatsen en heeft iedereen een veiligheidsgordel (3-punts of heupgordel).
Zou wat zijn als bij een noodstop of aanrijding er 30 reizigers door je bus vliegen (of erger).
Precies, ik volg dit account op X overigens om heel andersoortige topics en kwam zo toevallig dit plaatje tegen. Wat mij ook opviel is dat dit topic dus heel vaak richting NS Online is geretweet maar dat het er tot op heden niet tussenstond. Net even gekeken en nu staat hij er dus wel tussen maar vanuit NS-zijde tot op heden totaal geen reactie.
Ik zou toch wel graag een reactie hier op willen ontvangen en dan graag aangeven wat NS richting busvervoerder gaat ondernemen. Recent hadden we een topic met onverzekerde bussen die ingezet werden.
Dat vond ik eerlijk gezegd een veel minder probleem dan onderhavig topic. Ja er is gelukkig niets gebeurd, maar zoals
Het is overigens ook geen incident geweest die dag want Widtvoet geeft in een reactie nog een nieuwe foto met een andere bus. Chauffeur was dus ook blijkbaar een Nederlander, gezien de reactie “Dan ga je fijn niet mee!”
Ik heb 'm aangekaart, maar de juiste persoon heeft nog niet gereageerd. Als er een reactie komt, zal ik dat zeker even melden hier.
IL&T zal hier zeker ook wat van vinden overigens!
PS: Ik heb dit bericht er ook even bij gezet.
Ik heb 'm aangekaart, maar de juiste persoon heeft nog niet gereageerd. Als er een reactie komt, zal ik dat zeker even melden hier.
IL&T zal hier zeker ook wat van vinden overigens!
PS: Ik heb dit bericht er ook even bij gezet.
Bedankt Edwin!!!
Ik heb de foto's verwijderd omdat er reizigers opstaan die waarschijnlijk geen toestemming hebben gegeven om hier herkenbaar om de community te staan.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.