beantwoord

Gevolgen werkzaamheden Utrecht Centraal

• 31 May 2016
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Geachte...
Sinds enige dagen rijden er geen spitstreinen meer tussen het traject Utrecht Centraal-Veenendaal Centrum vv. Nu werd er vandaag (31-5) een flyer uitgedeeld in de trein waarin vermeld stond, dat er minder sprinters rijden op dit traject tussen 30 mei en 19 augustus. Het is mij niet duidelijk of dit betekent dat er tot die datum helemaal geen spitstreinen meer komen. Op de reisplanneer komen ze in elk geval niet meer voor. Kunt u daar helderheid over geven?
Mocht dit wel zo zijn dan is dat voor zo'n lange tijd(!!) onbegrijpelijk gezien de reizigersdruk op dit traject tijdens de spits. Uitvallen van treinen in verband met werkzaamheden is goed te begrijpen, maar 2,5 maand is wel heel bizar, mocht dat zo zijn.
Ik verneem het graag.
Groet, René H.
icon

Beste antwoord door Tochjo 31 May 2016, 10:57

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
De flyer heeft het bij het rechte eind, tot eind augustus rijden deze sprinters niet. Dit komt door de werkzaamheden aan Utrecht Centraal, waardoor daar minder doorgaande sporen beschikbaar zijn en de binnensporen op Maarssen-Utrecht niet gebruikt kunnen worden.
Welkom op het NS Serviceforum rhaverdings. Tochjo heeft het bij het juiste eind. Ik ben aan het navragen in hoeverre we ook extra materieel inzetten. Daar kom ik in de andere topic nog op terug.

Reageer