beantwoord

Herkansing: werkzaamheden op 9 en 10 februari

Reputatie 5
  • Reisleider*
  • 595 reacties
Aangezien mijn vorige topic onterecht als ‘beantwoord’ is aangemerkt, probeer ik het opnieuw.

Aankomende zaterdag en zondag zijn er op twee trajecten werkzaamheden:
- Leiden – Haarlem/Schiphol Airport.
- Schiphol Airport – Rotterdam Centraal over de HSL.

Aangezien er twee noord-Zuidverbindingen en een oost-westverbinding geen treinen rijden, wordt het vast gezellig op Utrecht Centraal.

Vraag: worden de treinen tussen Amsterdam en Utrecht Centraal en tussen Amersfoort/Utrecht Centraal en Den Haag Centraal/Rotterdam Centraal verlengd? In het weekend rijden er bijvoorbeeld vaak losse VIRM-stellen tussen Amsterdam en Utrecht, iets wat niet handig zal zijn dit weekend.
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 februari 2019, 21:20

Hoi VIRM,

Mijn excuses dat je niet de reactie hebt ontvangen als waar je op hoopte.

Deze treinen zijn inderdaad verlengd waar mogelijk. Op sommige tijden rijden deze treinen namelijk al op volle lengte. Waar mogelijk zullen de treinen dus worden verlengd. We houden rekenschap met meer reizigers op deze verbinding vanwege de werkzaamheden.

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi VIRM,

Mijn excuses dat je niet de reactie hebt ontvangen als waar je op hoopte.

Deze treinen zijn inderdaad verlengd waar mogelijk. Op sommige tijden rijden deze treinen namelijk al op volle lengte. Waar mogelijk zullen de treinen dus worden verlengd. We houden rekenschap met meer reizigers op deze verbinding vanwege de werkzaamheden.
Reputatie 6
Badge +2
Ben benieuwd, mijn ervaringen tijdens werkzaamheden zijn toch echt anders. Tijdje geleden werkzaamheden tussen Utrecht en Amersfoort. Dus met z'n allen in de kortst mogelijke sprinter naar Hilversum, waar vervolgens heel fijn een reeds volle ICM-3 uit Amsterdam aan kwam.
Reputatie 7
Badge +2
Mijn ervaringen zijn ook anders. Een keer dat er tussen Rotterdam - Den Haag HS/CS minder treinen reden (geen IC naar Centraal en maar 2 ipv 4 IC's per uur naar HS en verder naar Leiden) waren meerdere IC's korter dan anders, bv VIRM4 ipv VIRM10. Stond ik met mijn NS Extra Valentijns 1e klas upgrade in de verdrukking, maar ik stond wel in de 1e klas.
De reactie die Danny NS geeft komt voort vanuit het draaiboek wat wij hebben gekregen. Meer informatie heb ik helaas ook niet beschikbaar. Gaan jullie dit weekend ook reizen op dit traject, Momo en mrfreeze? Zo ja, kunnen jullie je ervaring met ons delen?
Reputatie 7
Badge +2
Hi Jouke,
Nee, ik ga dit weekend niet reizen op dit traject. Ik reis dagelijks van De Vink naar Delft en maar zeer zelden in het weekend. De trajecten die VIRM noemt reis ik eigenlijk nooit.

Edit: ik wil wel met alle plezier later deze maand tijdjens de werkzaamheden tussen Den Haag Laan van NOI en Den Haag HS mijn ervaringen delen
Reputatie 3
Jouke NS schreef:

De reactie die Danny NS geeft komt voort vanuit het draaiboek wat wij hebben gekregen. Meer informatie heb ik helaas ook niet beschikbaar. Gaan jullie dit weekend ook reizen op dit traject, Momo en mrfreeze? Zo ja, kunnen jullie je ervaring met ons delen?

Ik denk dat ik zondag even naar den haag ga via utrecht. Ik zal mijn ervaringen delen
Reputatie 5
Ik moet zowel zaterdag als zondag over Utrecht. Ben benieuwd. 🙂

Reageer