beantwoord

Het is een beetje verwarrend

• 31 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Dag NS, ik moet volgende week Zondag naar Lelystad ik tik dat in in de app nu zie ik dat er werkzaamheden zijn waardoor ik er 40 min over doe maar als ik kijk naar storingen zie ik dat er staat Vrijdag 1 en Zaterdag 2 November dat is een beetje verwarrend, waar kan ik me Stop bus naar Almere Oostvaarders vinden? En kan ik gewoon een kaartje kopen zonder dat er problemen komen? Met in en uit checken als dat kan moet ik dan Almere Oostvaarders - Lelystad Centrum invoeren?

icon

Beste antwoord door Robert B 31 oktober 2019, 20:52

Welkom bij de NS Community!

Als de reisplanner busadviezen geeft kan je die gewoon nemen, je ticket is geldig in NS (treinvervangend vervoer) bussen.

Waar je ze vindt op het station is aangegeven door gele borden ‘Naar de NS bus’ dus dat kan niet missen, en meestal is er wel personeel om te helpen (gele hesjes).

Moet je uitchecken om bij de bussen te komen? Dan staat er bij de bushalte ook een mobiele incheckpaal om je reis te vervolgen. Bij het uitstappen hetzelfde en dan kan je weer (door poortjes) het station in, alsof het een normale treinreis is.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Serina97 en welkom bij de NS Community!

Heb je het over volgende week? Zaterdag 9 en zondag 10 november? Dan zijn er werkzaamheden op dit traject.

Kan je mij toelichten op welke dagen je welke reizen gaat maken? Dan kan ik per reis voor je kijken wat er staat te gebeuren.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als de reisplanner busadviezen geeft kan je die gewoon nemen, je ticket is geldig in NS (treinvervangend vervoer) bussen.

Waar je ze vindt op het station is aangegeven door gele borden ‘Naar de NS bus’ dus dat kan niet missen, en meestal is er wel personeel om te helpen (gele hesjes).

Moet je uitchecken om bij de bussen te komen? Dan staat er bij de bushalte ook een mobiele incheckpaal om je reis te vervolgen. Bij het uitstappen hetzelfde en dan kan je weer (door poortjes) het station in, alsof het een normale treinreis is.

Hoi Serina97 en welkom bij de NS Community!

Heb je het over volgende week? Zaterdag 9 en zondag 10 november? Dan zijn er werkzaamheden op dit traject.

Kan je mij toelichten op welke dagen je welke reizen gaat maken? Dan kan ik per reis voor je kijken wat er staat te gebeuren.

Ik ga alleen volgende week Zondag, hoe kan ik me account hierop verwijderen? Dat ik geen berichten van mezelf zie? Ik gebruikte dit alleen voor deze vraag.

Dan wens ik je alvast een goede reis toe.

Ik heb jouw account verwijderd. 

Reageer