beantwoord

Hoe betaal ik de snelbus?

Ik zie dat dit weekend de trein niet rijdt tussen Tilburg en Den bosch ( en terug). Snelbussen worden ingezet. Hoe betaal ik die? Want dan zou het duurder zijn omdat ik in den bosch weer uit stap en door reis naar Amsterdam?
icon

Beste antwoord door Slidestops 8 november 2018, 20:55

In de bus geld je treinkaartje. Je kunt dus gewoon inchecken of incheckt blijven met je vervoersbewijs en hoeft geen los kaartje te kopen voor de bus

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
In de bus geld je treinkaartje. Je kunt dus gewoon inchecken of incheckt blijven met je vervoersbewijs en hoeft geen los kaartje te kopen voor de bus
maar als in incheck bij tilburg universiteit moet ik dus bij het station tilburg naar buiten, dus uitchecken om door de poortjes te kunnen.. maar dan moet ik weer inchecken voor met de bus mee te gaan naar den bosch. en dan in den bosch weer uit-inchecken voor amsterdam. dat gaat dus extra geld kosten omdat ik dus een paar keer in en uit moet checken bij tilburg check ik uit en dan voor de snelbus inchecken voor de snelbus den bosch.. (ik reis vanuit tilburg universiteit) en in den bosch moet ik weer de snelbus uitchecken inchecken in station voor de trein naar amsterdam. dat kost dus behoorlijk extra geld want hij rekent elke keer dan een aparte rit.. dat lijkt mij dat ik dan onnodig teveel betaal. En terug ook weer. Is hier een oplossing voor?
Badge +3
Bij werkzaamheden wordt altijd minstens één poortje opengezet, zodat u stations met poortjes kunt verlaten of betreden zonder uit of in te hoeven checken. Dit is vrijwel altijd in ieder geval een breed poortje.
dankjewel voor de reacties

Reageer