beantwoord

Hoelaat gaat op 27 April een trein

• 17 april 2020
  • 7 reacties
  • 228 Bekeken

Ik moet 27 April werken en dan begin ik om 7:30.

De vraag is hoelaat gaat er een trein van Amsterdam Zuid en dan richting Leiden Centraal 

Ik werk zelf in Alrijne ziekenhuis te Leiderdorp. 

Vanaf Leiden Centraal ga ik met mijn elektrische vouwfiets naar mijn werk. 

m.h.g Elly Schrijvers 

icon

Beste antwoord door loklok8 17 april 2020, 17:18

U kunt dat op zoeken via www.ns.nl. Ik heb even voor u gekeken. Er gaat om 06.28 uur een trein en u bent dan om 07.07 uur in Leiden· U moet helaas wel overstappen op Hoofddorp. Aankomst Hoofddorp 06.39 uur vertrek 06.50 uur. De overstap is aan de overzijde van uw aankomstperron 

Dat is de dienstregeling voor a.s maandag. 27 april (Koningsdag) is een feestdag en wordt er volgens de zaterdagdienstregeling gereden. Rit 4313 (v. 06:28 uit A'dam Zuid) rijdt niet in het weekend.

Het beste is inderdaad om in het weekend ervoor te kijken welke treinen er rijden. 

Bekijk origineel

7 reacties

U kunt dat op zoeken via www.ns.nl. Ik heb even voor u gekeken. Er gaat om 06.41 uur een trein en u bent dan om 07.13 uur in Leiden· U moet helaas wel overstappen op Schiphol. Aankomst Hoofddorp 06.47 uur vertrek 06.57 uur. 

Badge +3

Je kunt voor 27 april de zaterdag- of zondagdienstregeling aanhouden.

Ik zie voor a.s. zondag een trein om 5:37 met overstap Schiphol (aankomst Leiden 6:21) en dan pas weer eentje om 7:28 (overstap Hoofddorp en aankomst 8:07).

Op 12-4 (1e paasdag) een trein om 6:41 aankomst 7:13 in Leiden, plus eentje 6:11 aankomst 6:51.

En 2e paasdag de 5:37 en dan pas weer 7:28 (aankomst 8:21).

Kijk liefst het weekend voor Koningsdag wat er gepland is.

Reputatie 7
Badge +1

U kunt dat op zoeken via www.ns.nl. Ik heb even voor u gekeken. Er gaat om 06.28 uur een trein en u bent dan om 07.07 uur in Leiden· U moet helaas wel overstappen op Hoofddorp. Aankomst Hoofddorp 06.39 uur vertrek 06.50 uur. De overstap is aan de overzijde van uw aankomstperron 

Dat is de dienstregeling voor a.s maandag. 27 april (Koningsdag) is een feestdag en wordt er volgens de zaterdagdienstregeling gereden. Rit 4313 (v. 06:28 uit A'dam Zuid) rijdt niet in het weekend.

Het beste is inderdaad om in het weekend ervoor te kijken welke treinen er rijden. 

Hi Robert, ik heb mijn antwoord even aangepast. Door het hele corona gebeuren was ik even (k)woningsdag vergeten. Ik zie in de reisplanner echter wel een mogelijkheid om om 07.13 uur aan te komen in Leiden. Ik heb www.ns.nl genomen. Is deze nu weer van slag af? Advies om even op 25 of 26 april nogmaals te kijken is een prima idee.  

Reputatie 7
Badge +1

Ik zie het reisadvies ook, maar het is de vraag in hoeverre de Intercity's die dag ook gaan rijden. Zo staan alle Intercity's naar Den Haag Centraal en Dordrecht nog gewoon in de reisplanner. Enkele waarvan de ritinfo nog de volledige, normale route weergeeft. 

Badge +3

Ik had gekeken voor 1e en 2e paasdag en de 19e, omdat ik uitging van een zondagdienstregeling, en dan via de planner van rijdendetreinen.nl (NS planner vertrouw ik niet zo de laatste tijd, helemaal niet als die intercity’s geeft).

Wel vreemd dat er op 1e paasdag veel meer mogelijk was dan 2e paasdag en andere zaterdagen en zondagen.

Maar als het dus om een zaterdagdienstregeling gaat komt het niet goed, want voor morgen (18-4) zie ik dan alleen de vroege 5:37 en daarna pas 7:28.

Vorige zaterdag (11-4) wél weer de 6:11 en 6:41 in de planner, maar die hebben dus niet gereden https://www.rijdendetreinen.nl/treinarchief/2020-04-11/amsterdam-zuid (1e paasdag ook niet trouwens).

Badge

Afgelopen zaterdag is er iets aan de hand geweest waardoor er inderdaad treinen vanaf de Flevolijn niet verder gereden zijn dan Almere Centrum.  Ik heb zelf niet meegekregen wat er nu precies aan de hand is geweest maar mertke wel op dat er een aantal treinen in de vroege ochtend dus aangepast werden.

Reageer