beantwoord

Hoeveel kost het om een sportevenement aan te bieden op de site van de Spoordeelwinkel?

• 27 april 2019
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik doe een project over het verduurzamen van sportevenementen. Een van mijn maatregelen is het stimuleren van het openbaar vervoer. Ik weet dat de Spoordeelwinkel combinaties van uitjes en vervoer aanbieden en daarom ben ik benieuwd hoeveel het zou kosten (minimaal X bedrage en maximaal X bedrag) voor een sportevenement om hun evenement op de site te krijgen

PS: Ik heb al telefonisch contact gehad met de Spoordeelwinkel en tevens gemaild, maar ik werd hier naar toe verwezen.
icon

Beste antwoord door Danny NS 28 april 2019, 12:13

Hoi NLTR en welkom bij de NS Community!

Ik durf je niet te vertellen wat hier de kosten voor zijn. Dit zal per geval worden bekeken en per geval zullen er andere afspraken worden gemaakt. Vergoedingen kunnen namelijk verschillen als er bijvoorbeeld afspraken worden gemaakt over wie personeel levert om de orde te bewaren op de stations.
Ik kan je daarom niet van een bedrag voorzien, sorry.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi NLTR en welkom bij de NS Community!

Ik durf je niet te vertellen wat hier de kosten voor zijn. Dit zal per geval worden bekeken en per geval zullen er andere afspraken worden gemaakt. Vergoedingen kunnen namelijk verschillen als er bijvoorbeeld afspraken worden gemaakt over wie personeel levert om de orde te bewaren op de stations.
Ik kan je daarom niet van een bedrag voorzien, sorry.
Badge +3
Die combitickets van o.a. Spoordeelwinkel (trein+toegang) zijn meestal niet voor eenmalige (sport)evenementen maar voor langere tijd, bijv. Keukenhof, Efteling, dagje Maastricht...

De organisatoren van evenementen zoals concerten (kuch... Toppers in de ArenA), de Huishoudbeurs, de Nijmeegse Vierdaagse of zelfs misschien ooit nog een Elfstedentocht... maken individuele afspraken met NS over combitickets en eventuele extra treinen, en betalen daar uiteraard flink aan mee.

Ik denk niet dat iemand hier op de community inzicht heeft in die branche of de bedragen die daarvoor gelden, maar hier vind je wat meer info: https://www.ns.nl/over-ns/ns-en-samenleving/sponsoring.html
Reputatie 3
Die combitickets van o.a. Spoordeelwinkel (trein+toegang) zijn meestal niet voor eenmalige (sport)evenementen maar voor langere tijd, bijv. Keukenhof, Efteling, dagje Maastricht...

De organisatoren van evenementen zoals concerten (kuch... Toppers in de ArenA), de Huishoudbeurs, de Nijmeegse Vierdaagse of zelfs misschien ooit nog een Elfstedentocht... maken individuele afspraken met NS over combitickets en eventuele extra treinen, en betalen daar uiteraard flink aan mee.

Ik denk niet dat iemand hier op de community inzicht heeft in die branche, maar hier vind je wat meer info: https://www.ns.nl/over-ns/ns-en-samenleving/sponsoring.html

Die afspraken maken als organisatie met NS zelf lijkt mij ook de beste weg
Badge +3
Die afspraken maken als organisatie met NS zelf lijkt mij ook de beste weg
Ja, het is natuurlijk wat ingewikkelder dan "Hoe krijg ik mijn evenement op de website"? en vind het vreemd dat Spoordeelwinkel naar hier (reizigersforum) verwijst eigenlijk.

Sponsorverzoeken en verzoeken voor 'animatie' op stations komen hier wel vaker voorbij maar dat moet echt via NS, met individuele contracten of vergunningen.

"Wij willen graag een dansje doen op station A met X mensen, en dat duurt Y minuten en wordt gefilmd voor Omroep Z" en zo...
Ik dank jullie allen voor jullie reacties.
Reputatie 7
Badge +3
Misschien kun je iets met deze NS-website?
https://www.ns.nl/uitgelicht/met-de-trein-naar-evenementen

Reageer