beantwoord

HSL dicht, maar niet voor de IC Eindhoven - Den Haag

• 18 september 2017
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

Reputatie 2
Er staat dat op 23 en 24 december werkzaamheden zijn tussen Amsterdam en Breda aan de HSL. Gevolg is dat IC direct niet rijdt tussen Amsterdam Centraal en Breda. Maar de IC Eindhoven - Den Haag blijkt gewoon over de HSL te rijden tussen Breda en Rotterdam.

Is alleen de HSL van Hoofddorp tot Rotterdam dicht? En waarom staat er dan Amsterdam - Breda bij de werkzaamheden?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 18 september 2017, 12:18

Ik snap de verwarring InterCityNederland, ik heb het bij onze reisplanners aangekaart en die gaan er naar kijken. Kan goed zijn dat de reisplanner binnenkort aangepast gaat worden.

Dat de werkzaamheden Breda en Rotterdam meepakken, heeft er denk ik mee te maken dat de werkzaamheden wel gevolgen hebben voor vertrektijden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Ik bedoel natuurlijk 23 en 24 september 2017
Ik snap de verwarring InterCityNederland, ik heb het bij onze reisplanners aangekaart en die gaan er naar kijken. Kan goed zijn dat de reisplanner binnenkort aangepast gaat worden.

Dat de werkzaamheden Breda en Rotterdam meepakken, heeft er denk ik mee te maken dat de werkzaamheden wel gevolgen hebben voor vertrektijden.
Reputatie 6
Badge +1
Heb even in de planning gespiekt. De 900 rijdt dat weekend helemaal niet. De 1100 rijdt wel gewoon, ook tussen Breda en Rotterdam. Het is me niet helemaal duidelijk of er werkzaamheden zijn aan de noordsectie (Rtd-Asd), want de Thalys rijdt wel gewoon.
Reputatie 2
De noordsectie is juist dicht.Thalys zal wel gewoon rijden maar zal moeten omrijden. IC-direct rijdt niet. Maar Breda - Rotterdam is dus gewoon open.
Reputatie 6
Badge +1
De noordsectie is juist dicht.Thalys zal wel gewoon rijden maar zal moeten omrijden. IC-direct rijdt niet. Maar Breda - Rotterdam is dus gewoon open.

In het plan rijdt de Thalys gewoon over de noordsectie. Dus die zal wel niet helemaal dicht zijn...

Reageer