beantwoord

Ik moet morgen wegens werkzaamheden met Intercity direct reizen. moet ik dan ook toeslag betalen?

• 24 juni 2016
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Morgenavond moet ik vanuit Rotterdam terug naar Amersfoort. Maar wegens werkzaamheden moet ik via Schiphol reizen met Intercity direct. Omdat door werkzaamheden geen treinen van Rotterdam via Utrecht rijden.
Moet ik tijdens omreizen wegens werkzaamheden evengoed een toeslag betalen van Rotterdam naar Schiphol?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 24 juni 2016, 17:38

Hallo camkooyman en welkom op het NS Serviceforum.

Morgenavond zal de Intercity Direct niet toeslagvrij zijn. Dit komt doordat er nog voldoende mogelijkheden zijn om de reis te maken zonder de Intercity Direct. Bekijk de reisplanner voor de volledige dienstregeling van morgenavond.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum in de trein verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo camkooyman en welkom op het NS Serviceforum.

Morgenavond zal de Intercity Direct niet toeslagvrij zijn. Dit komt doordat er nog voldoende mogelijkheden zijn om de reis te maken zonder de Intercity Direct. Bekijk de reisplanner voor de volledige dienstregeling van morgenavond.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum in de trein verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer