Skip to main content

Intercity Vlissingen - Roosendaal, of toch niet?

• May 24, 2025
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Bij de werkzaamheden in Rotterdam Centraal rijdt de 2200 maar door tot Roosendaal, ik vond dit weer bijzonder, want waarom trek je 'm niet gewoon door tot Zwolle (Werkzaamheden in Zwolle, duh...)

Opeens kwam er een omroep van de conducteur, de trein rijdt gewoon door tot Enkhuizen via Den Bosch. Dat was voor mij echt een verrassing.... Waarom wordt dit niet gewoon laten zien als Vlissingen - Enkhuizen?

Overigens ook een bijzonder lang treinritje met veel stops 😛.

3 reacties

• 2135 reacties
  • May 24, 2025

Dit is niet goed doorgekomen in de reisinformatie. Deze rit rijdt onder drie verschillende nummers: van Vlissingen naar Roosendaal als trein 7022xx, daarna als trein 39xx naar Amsterdam en tot slot als trein 29xx naar Enkhuizen. Misschien dat de systemen die de reisinformatie leveren hier niet mee goed overweg konden?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Koploper**
  • 3003 reacties
  • May 24, 2025

Dit is niet goed doorgekomen in de reisinformatie. Deze rit rijdt onder drie verschillende nummers: van Vlissingen naar Roosendaal als trein 7022xx, daarna als trein 39xx naar Amsterdam en tot slot als trein 29xx naar Enkhuizen. Misschien dat de systemen die de reisinformatie leveren hier niet mee goed overweg konden?

Dit soort antwoorden zullen we dus ook moeten missen wanneer de community sluit 🫤, dankjewel.

Als ik de topic als vraag had gemaakt, dan was jij het beste antwoord.

Marcel Stroo
  • Reisleider*
  • 564 reacties
  • May 25, 2025

Bij de werkzaamheden in Rotterdam Centraal rijdt de 2200 maar door tot Roosendaal, ik vond dit weer bijzonder, want waarom trek je 'm niet gewoon door tot Zwolle (Werkzaamheden in Zwolle, duh...)

Opeens kwam er een omroep van de conducteur, de trein rijdt gewoon door tot Enkhuizen via Den Bosch. Dat was voor mij echt een verrassing.... Waarom wordt dit niet gewoon laten zien als Vlissingen - Enkhuizen?

Overigens ook een bijzonder lang treinritje met veel stops 😛.

Ik vond het al bijzonder. Beide treinen komen aan en vertrekken vanaf hetzelfde perron in Roosendaal.