beantwoord

Intercitydirect zonder toeslag van Breda tot Rotterdam

• 26 juli 2017
  • 1 reactie
  • 2166 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Het is heeel erg slecht aangegeven (nergens) dat het vanwege werkzaamheden de intercity direct zonder toeslag is van Breda naar Rotterdam.

Gisteren heb ik contact gehad met de klantenservice telefonisch en ze vertelden dat er gewoon een toeslag geldt tenzij dit op de station is aangegeven. Nergens op de station is dit aangegeven. Ook vertelde ik dat de reisplanner geen toeslag liet zien. De medewerker gaf aan dat er altijd toeslag geldt.

Uiteindelijk heb ik op het station aan een conducteur gevraagd of er toeslag geldt want ik zag niks op de borden. Hij vertelde me vriendelijk dat het tot Rotterdam toeslag vrij was.

NS graag de reiziger BETER informeren en GOED communiceren dat INTERCITY DIRECT van BREDA naar ROTTERDAM TOESLAG VRIJ IS!!!
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 juli 2017, 09:51

Voor het traject Breda-Rotterdam is een toeslag nooit verplicht. Een toeslag is alleen nodig voor het traject Rotterdam-Schiphol. Dit staat onder meer op de vertrekstaten op het perron, op de borden boven de perrons die de trein aankondigen ("Toeslag Schiphol-Rotterdam vv"), boven de toeslagzuilen op het perron, op de deuren van de trein (1, 2) en op de website van NS.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Voor het traject Breda-Rotterdam is een toeslag nooit verplicht. Een toeslag is alleen nodig voor het traject Rotterdam-Schiphol. Dit staat onder meer op de vertrekstaten op het perron, op de borden boven de perrons die de trein aankondigen ("Toeslag Schiphol-Rotterdam vv"), boven de toeslagzuilen op het perron, op de deuren van de trein (1, 2) en op de website van NS.

Reageer