beantwoord

Klacht

• 2 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 333 Bekeken

Weer een klacht van wege aanpassing dienstregeling
Het is altijd het zelfde liedje weer eerst met die oerol en nu met een race
Ik ben het zat dat jullie elke keer maar de dienstregelingen aan passen voor evenementen
Dit is niet leuk meer als die mensen er heen willen nemen ze maar een trein eerder
Waar zijn jullie mee bezig
Goed dat jullie het aan plakken maar jullie houden weer geem rekening met mensen die het van de wifi moeten hebben
Houd de normale regeling aan
En jullie houden ook geen rekening met mensen zonder 4g
icon

Beste antwoord door Edwin 4 augustus 2018, 19:47

De klacht gaat over de dienstregeling van de trein van leeuwarden harlingen haven en terug.nu de dienstregelig weer aangepast is raken de reizegers in de war en dat is niet leuk
Goed dat jullie het melden maar ik had dit al eerder willen zienbhangen en niet een dag van te voren
De meeste mensen willen de tijden normaal hebben en houden
Als de mensen er zo graag heen willen gaan nemen ze maar een trein eerder

Dat is een traject van Arriva. Het is een stuk handiger als u daar gaat klagen en niet bij een vervoerder die daar al heel lang niet meer rijdt.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De wijzigingen vooral Oerol hadden betrekking op lijn Leeuwarden-Harlingen. Die lijn wordt gereden door Arriva dus daar gaat NS niet over.

Verder is niet duidelijk over welke "race" het gaat.
Dat zijn nogal wat klachten, maar probeer het iets concreter op te schrijven. Hier kan niemand een correct antwoord op geven.
Daarvoor geeft u helaas te weinig informatie.
Ik dacht dat de WIFI een extra was voor de treinreiziger en dat het reizen met de trein voornamelijk is om van punt A naar punt B te reizen en niet dat het een soort van internet café is, maar blijkbaar heb ik me daar in vergist.

En dienstregelingen worden bij de NS meestal juist uitgebreid als er aangemelde evenementen zijn waarbij veel mensen met de trein gaan en daarbij wordt inderdaad ook wel eens gekozen voor ander materieel omdat er dan meer mensen tegelijkertijd vervoerd kunnen worden. Ik heb zelf nooit gehoord dat we dienstregelingen aanpassen qua tijden omdat dit weer invloed heeft op de verdere dienstregeling.

Dus ik ben ook benieuwd om welke route en dagen het dan gaat.
Reputatie 4
Welkom bij onze community Paardenfan,

Het is mij helaas ook niet helemaal duidelijk waar je klacht precies over gaat. Zou je het wat specifieker kunnen uitleggen?
De klacht gaat over de dienstregeling van de trein van leeuwarden harlingen haven en terug.nu de dienstregelig weer aangepast is raken de reizegers in de war en dat is niet leuk
Goed dat jullie het melden maar ik had dit al eerder willen zienbhangen en niet een dag van te voren
Reputatie 7
Badge +2
En daar kom je bij de NS over klagen omdat ..........?
Reputatie 7
Badge

Dat is een traject van Arriva. Het is een stuk handiger als u daar gaat klagen en niet bij een vervoerder die daar al heel lang niet meer rijdt.
Reputatie 4
Wat Edwin zegt is juist, Paardenfan. Het is van uiterst belang dat je klacht terecht komt bij Arriva en niet bij oNS!
Ik reis sinds 3 maanden met de NS naar mijn werk en inmiddels heb ik twee stakingen meegemaakt en drie fikse vertragingen. Ik betaal 15 euro per dag om een half uur heen en weer te reizen. Dat vind ik een behoorlijk bedrag en dan verwacht ik voor die prijs op de NS te kunnen rekenen. Dat is dus niet het geval en daar baal ik van. Wat doen jullie er aan om te zorgen dat wij als reiziger waar voor ons geld krijgen?
Reputatie 4
Ik reis sinds 3 maanden met de NS naar mijn werk en inmiddels heb ik twee stakingen meegemaakt en drie fikse vertragingen. Ik betaal 15 euro per dag om een half uur heen en weer te reizen. Dat vind ik een behoorlijk bedrag en dan verwacht ik voor die prijs op de NS te kunnen rekenen. Dat is dus niet het geval en daar baal ik van. Wat doen jullie er aan om te zorgen dat wij als reiziger waar voor ons geld krijgen?
Welkom op dit forum.

U plaatst uw vraag in een bericht van een ander. Dit maakt het er niet duidelijker op.
Voorts is dit topic reeds beantwoord en dit zorgt ervoor dat er door de moderators minder naar gekeken wordt. Zou u een nieuw topic willen aanmaken . Knop rechtsboven in het scherm en misschien ook wat meer info willen geven. Welk traject welk tijdstip enz.enz. Uw klacht is dermate algemeen dat u hier geen inhoudelijke reactie op kunt verwachten.

Reageer