Klacht over bus Hoogeveen-Groningen 24-09-2016

• 26 september 2016
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Werkzaamheden en vervangend vervoer? Prima, echter de zitplaatsen in de tourbus (!) hadden minder beenruimte dan een stadsbus. Ik heb een 'normale' lichaamslengte van 1m82. Vijftig minuten scheef op de stoel moeten zitten. Het zo fijn zijn als er uitsluitend bussen worden ingezet die voldoende comfort bieden.

2 reacties

Hallo ManasDoodkorte en welkom op het NS Forum. Wij doen onze best om tijdens werkzaamheden/storingen/uitval om onze reizigers naar de plaats van bestemming te brengen, ik snap dat je dan graag comfortabel wil zitten en je reis zonder enige ongemak door wilt zetten. Ik zou daarom je verzoek willen doorzetten zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.
Hallo ManasDoodkorte en welkom op het NS Forum. Wij doen onze best om tijdens werkzaamheden/storingen/uitval om onze reizigers naar de plaats van bestemming te brengen, ik snap dat je dan graag comfortabel wil zitten en je reis zonder enige ongemak door wilt zetten. Ik zou daarom je verzoek willen doorzetten zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.

Prima idee. Dat is precies wat ik wil.

Reageer