beantwoord

KNVB Finale extra treinen

Aankomende Zondag 5 Mei om 18.00uur wordt de KNVB finale gespeeld in de Kuip, Rotterdam tussen Willem || en Ajax. Worden er treinen ingezet die reizen naar station, Feyenoord Stadion?
In de reisplanner is er geen info over bekend en de wedstrijd is al over een aantal dagen.
icon

Beste antwoord door bryan 1 mei 2019, 19:40

Een zoektocht op google van 5 seconden vertelde het volgende:

Het station Rotterdam Stadion is zondag 5 mei exclusief gereserveerd voor de supporterstreinen van Ajax. Er stoppen deze dag géén andere treinen bij dit station.

https://www.dekuip.nl/actueel/bekerfinale
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Ik ben bang dat u zelf al het antwoord heeft gegeven. Niet dus. NS Zet bijna geen extra treinen voor evenementen meer in. Ik vrees dat de Bekerfinale hier ook het slachtoffer van is.
Reputatie 5
Een zoektocht op google van 5 seconden vertelde het volgende:

Het station Rotterdam Stadion is zondag 5 mei exclusief gereserveerd voor de supporterstreinen van Ajax. Er stoppen deze dag géén andere treinen bij dit station.

https://www.dekuip.nl/actueel/bekerfinale
Badge
Geen extra treinen nee maar wel speciale supporterstreinen met de begeleiding welke daar bij hoort, de bekerfinale is dus gewoon netjes voorzien van vervoer wat door de betrokken organisaties tijdig is geregeld.
Reputatie 4
Geen extra treinen nee maar wel speciale supporterstreinen met de begeleiding welke daar bij hoort, de bekerfinale is dus gewoon netjes voorzien van vervoer wat door de betrokken organisaties tijdig is geregeld.

Toen ik er heenging, kon je alleen maar met georganiseerd vervoer heen. De keuze was of trein combi of bus combi. Een collega van me gaat zondag ook met haar zoontje. Ze heeft een speciale "kindertrein" combi. Er was ook geen andere optie dan georganiseerd te gaan begreep ik.
Badge +3
Het lijkt erop dat het topic gestart is door iemand die geen kaartje heeft voor de wedstrijd. 😀
Het lijkt erop dat het topic gestart is door iemand die geen kaartje heeft voor de wedstrijd. 😀
Weet niet waar je dat vandaan haalt maar heb gewoon een kaarten voor de wedstrijd.
Bedankt voor alle reacties iedergeval.
Reputatie 7
Badge +3
Waar concludeer dat je uit????
Badge +3
Ik kreeg de indruk dat er alleen combiregelingen waren. Dan zou je bij aankoop van de kaarten al weten of je met de bus of met de trein moet reizen.

Maar als dat dit jaar anders is, heb ik niks gezegd.
Reputatie 7
Badge +3
@iMark
Voor de bekerfinfinale krijgen de beide finalisten ieder 17,5% van de beschikbare kaartjes die via een combi-regeling aan hun supporters worden verkocht.. De overige 65% gaan naar neutrale toeschouwers veelal via sponsoren van de KNVB. Die 65% valt niet onder een combi-regeling en daar wordt qua vervoer dus niets voor geregeld. .

Om de supportersgroepen gescheiden te houden geldt altijd voor de ene club een treincombi (Ajax in dit geval) en voor de andere club een buscombi (Willem 2 in dit geval).
Badge +3
Weer wat geleerd.
@iMark
Voor de bekerfinfinale krijgen de beide finalisten ieder 17,5% van de beschikbare kaartjes die via een combi-regeling aan hun supporters worden verkocht.. De overige 65% gaan naar neutrale toeschouwers veelal via sponsoren van de KNVB. Die 65% valt niet onder een combi-regeling en daar wordt qua vervoer dus niets voor geregeld. .

Om de supportersgroepen gescheiden te houden geldt altijd voor de ene club een treincombi (Ajax in dit geval) en voor de andere club een buscombi (Willem 2 in dit geval).

Exact. 👍

Reageer