beantwoord

Koningsdag laatste bus vanuit Groningen

• 24 april 2017
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Worden er rond 23:00/24:00 uur extra bussen ingezet op Koningsdag vanuit Groningen richting Zwolle? In Groningen vindt Kingsland plaats en voor de reizigers die niet tot 5:00 uur willen blijven, betekent dat dat zij de laatste bus terug moeten hebben. Gezien de aantallen van vorig jaar gaat dit niet in één bus passen en ik wil niet het risico lopen deze laatste bus te missen, vandaar mijn vraag. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erryt NS 24 april 2017, 20:46

Hallo RianneM. en welkom op het NS Serviceforum,

Goed dat je ons erop attendeert dat het druk kan worden tijdens Koningsnacht. De bussen vertrekken die avond volgens de aangegeven tijden van onze reisplanner. De laatste gaat om 23:26 en de eerstvolgende tijdens Koningsdag zal om 05:50 vertrekken. Er gaan zowel stop- als snelbussen naar Hoogeveen, maar ook naar Assen. Laatstgenoemde zal de drukte voor de bus naar Hoogeveen reduceren.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo RianneM. en welkom op het NS Serviceforum,

Goed dat je ons erop attendeert dat het druk kan worden tijdens Koningsnacht. De bussen vertrekken die avond volgens de aangegeven tijden van onze reisplanner. De laatste gaat om 23:26 en de eerstvolgende tijdens Koningsdag zal om 05:50 vertrekken. Er gaan zowel stop- als snelbussen naar Hoogeveen, maar ook naar Assen. Laatstgenoemde zal de drukte voor de bus naar Hoogeveen reduceren.
Bedankt voor je reactie! Maar ik bedoel donderdag 27 april, koningsdag zelf dus. Is de laatste bus maar 1 bus of zullen er op dat moment meer ingezet worden om de drukte op te vangen?
Ik durf niet te zeggen hoeveel bussen er staan, maar er gaat er 1 naar Assen en 1 naar Hoogeveen.

Reageer