beantwoord

kunnen de fietsen in een vervangende stopbus

• 6 juli 2019
  • 8 reacties
  • 271 Bekeken

Ik ga zaterdag 13 met mijn kleinkinderen met vier fietsen van amsterdam naar Assen om daarvanuit een fietstocht te maken langs trekkershutten. Helaas rijden er deze weken geen treinen tussen kampen zuid en Zwolle. Er zijn vervangende bussen ingezet. De NS kan me niet informeren of er fietsen in die bussen kunnen. Weet iemand daar iets over?
icon

Beste antwoord door Rene74 6 juli 2019, 10:08

In treinvervangende bussen is vrijwel nooit fietsvervoer mogelijk. Beter is het om om te reizen via Deventer, u kunt dan de hele reis per trein maken.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
In treinvervangende bussen is vrijwel nooit fietsvervoer mogelijk. Beter is het om om te reizen via Deventer, u kunt dan de hele reis per trein maken.
Reputatie 7
Badge +3
Wel vreemd dat NS u daarover niet kan informeren, staat gewoon aangegeven op de algemene informatiepagina over werkzaamheden:
https://www.ns.nl/reisinformatie/actueel/vragen-antwoorden-en-tips.html

Via welk kanaal heeft u dat aan NS gevraagd?
Reputatie 7
Badge +2
Officieel kunnen fietsen niet mee in NS treinvervangende bussen. Sommige buschauffeurs geven toestemming, maar zou daar niet op gokken. Voor 4 fietsen zal er zeker geen plek zijn in de bus.
U kunt kijken of u kunt omreizen of het busstukje gaan fietsen.
Hartelijk dank voor de reacties. Ik had gebeld met de NS-klantenservice, maar die hadden geen idee. Ze hebben me ook niet gewezen op de mogelijkheid om om te rijden (had ik wel zelf bedacht).
Reputatie 7
Badge +4
Ik had gebeld met de NS-klantenservice, maar die hadden geen idee.

In dat geval faalt Klantenservice.Ze behoren dit te weten.
Reputatie 7
Badge +3
Zoiets zou inderdaad bij de klantenservice bekend moeten zijn.
Ik zie al een taak voor de nieuwe Verbetermanager KlanteNService

Reputatie 7
Badge +4
Hm, wat levert zo'n baan eigenlijk op?
Reputatie 7
Badge +3
Staat onderaan in de link. Heeft u interesse?

Reageer