beantwoord

kwaliteit informatie werkzaamheden bedroevend

• 31 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 4

Ik lees zojuist in de app en op de site het volgende

Helmond-Venlo maandag 4-11 t/m zondag 10-11: door werkzaamheden is de dienstregeling aangepast tussen Helmond en Deurne en rijden er bussen tussen Helmond en Venlo.

Ik vraag mij af: gaan die bussen  nadat ze naar Venlo zijn gereden weer terug naar Deurne?

icon

Beste antwoord door Danny NS 31 oktober 2019, 18:32

Bedankt voor het meedenken. Ik heb het topic naar de afdeling reisinformatie verstuurd.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De stremming is in beide richtingen en dat betekent dat de bussen ook in beide richting rijden.

Waarom dit in hemelsnaam op werkdagen buiten de schoolvakanties gebeurt is onduidelijk.

Tevens is niet duidelijk waarom het aantal treinen tussen Deurne en Eindhoven wordt gehalveerd als daar geen werkzaamheden zijn.

Reputatie 4

Zal wel komen om het fors toegenomen aantal goederentreinen ri. DE over deze lijn niet al te veel te beperken (zie ander topic). Of misschien is het net dan omdat dan de andere lijn via Arnhem, komend vanaf Betuwe in DE geheel open is (er zijn daar ook nogal wat werken her en der).

Zie deze stremming nu pas, maar het lijkt me dat er waarschijnlijk SNELbussen Hmd-Vl en STOPbussen Deurne-Vl gepland zijn. Dus het kan best dat als een chauffeursdienst daar wat economisch wordt ingedeeld ze dan doen wat w-dram vraagt, of niet, of soms, of ze gaan dan naar de garage terug. Doet dat er eigenlijk wat toe?

En/of heeft station Deurne mogelijk niet genoeg extra spoortjes om dan 4 NS-treintjes/hr te laten keren terwijl de goederen nog doormoeten?

Reputatie 4

Ik doelde meer op de mededeling zelf. Deze moet precies andersom zijn. De dienstregeling is aangepast tussen Helmond en Venlo. Er zijn werkzaamheden tussen Helmond en Deurne.

Jammer dat zo'n simpele aankondiging al misgaat.

Reputatie 7
Badge +3

Hoezo goederen er door? Het spoor is gestremd vanwege de aanleg van nieuwe wissels dus ik neem aan dat dat ook voor goederentreinen een probleem is.

Reputatie 4

Ik doelde meer op de mededeling zelf. Deze moet precies andersom zijn. De dienstregeling is aangepast tussen Helmond en Venlo. Er zijn werkzaamheden tussen Helmond en Deurne.

Jammer dat zo'n simpele aankondiging al misgaat.

Beste NS: Gaan jullie dit nog aanpassen???

Op dit moment staat het op deze manier op de website:

Ik vind persoonlijk dat dit duidelijk aangeeft waar de bussen heen gaan rijden en waar ze  zullen stoppen. Waar heb jij de mededeling gelezen die je in het topic post?

Reputatie 4

Deze dus in de balk boven plan je reis en ook dus in de App.

Helmond-Venlo, maandag 4 t/m zondag 10 november

Laatst gewijzigd: 30 oktober 2019, 04.00 uur

Door werkzaamheden is van maandag 4 t/m zondag 10 november de dienstregeling aangepast tussen Helmond en Deurne en rijden er bussen tussen Helmond en Venlo. Plan uw reis vooraf met de reisplanner.

Plan uw reis Werk aan het spoor

Bedankt voor het meedenken. Ik heb het topic naar de afdeling reisinformatie verstuurd.

Reageer