beantwoord

Lange reistijden Tilburg - Den Haag volgende week? Of langer?

• 23 februari 2019
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Goedemorgen, ik reis dagelijks van Tilburg CS naar Den Haag CS en terug. Ik zie op de reisplanner dat de tijden volgende week veranderd zijn en ook veel langer. Ik kan geen werkzaamheden aan het spoor vinden op internet. Iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe lang het gaat duren? Alvast vriendelijk bedankt.
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 februari 2019, 07:34

Door geplande werkzaamheden rijden er van zaterdag 23 februari 01.00 uur tot woensdag 27 februari 05.10 uur geen rechtstreekse treinen tussen Rotterdam en Den Haag.

Reizigers tussen Rotterdam en Den Haag kunnen omreizen via Gouda. Komende vanaf Tilburg is omreizen via 's-Hertogenbosch en Utrecht Centraal een optie; de reistijd is dan zo'n 35 minuten langer dan normaal.

Vanaf woensdag 27 februari rijden de treinen op dit traject weer als normaal.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Door geplande werkzaamheden rijden er van zaterdag 23 februari 01.00 uur tot woensdag 27 februari 05.10 uur geen rechtstreekse treinen tussen Rotterdam en Den Haag.

Reizigers tussen Rotterdam en Den Haag kunnen omreizen via Gouda. Komende vanaf Tilburg is omreizen via 's-Hertogenbosch en Utrecht Centraal een optie; de reistijd is dan zo'n 35 minuten langer dan normaal.

Vanaf woensdag 27 februari rijden de treinen op dit traject weer als normaal.
Reputatie 7
Badge +2
Het is eventueel ook mogelijk om van Tilburg tot Rotterdam te reizen en vanaf Rotterdam de RET metro naar Den Haag. Dat is zo te zien iets sneller dan omreizen met de trein.

De werkzaamheden zelf zijn tussen Rotterdam en Schiedam, daar worden enkele wissels vervangen. Daar rijden dan geen treinen maar bussen. Van Schiedam tot Den Haag er wel treinen, maar alleen 4 keer per uur een sprinter.

Reageer