beantwoord

Locatie en Haltes Stopbussen Utrecht CS - Utrecht Leidsche Rijn ivm werkzaamheden?

• 19 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 1070 Bekeken

Goedemiddag!

Zoals bekend zijn er zaterdag 20 tot en met zondag 28 oktober werkzaamheden tussen Utrecht CS en Woerden. De Reisplanner laat netjes zien dat er stopbussen ingezet worden als je bijvoorbeeld naar Utrecht Leidsche Rijn wilt reizen. Mijn vragen:

• Waar op Utrecht Centraal vertrekken die bussen? Voor het aanvragen van assistentie op Utrecht CS vanwege visuele beperking heb ik deze informatie nodig.
  • Wat is de route van die stopbussen richting Woerden? Rijden ze dan naar station Leidsche Rijn, station Terwijde, station Vleuten, etc.?
Alvast dank voor de informatie!
icon

Beste antwoord door MoDe 19 oktober 2018, 20:49

De bussen rijden waarschijnlijk vanaf de Croeselaan, iets voorbij het Beatrixgebouw richting Rabobank torens. Er staat een soort matrixbord als verwijzing. Op het Jaarbeursplein staat momenteel Climate Planet. Het is daardoor en door werkzaamheden bij het Jaarbeursplein en de Croeselaan misschien een beetje onoverzichtelijk. Als je het kunt regelen, zou ik vragen om assistentie vanaf Utrecht CS tot de bussen. Bij de bussen staan ook mensen die er voor kunnen zorgen dat je in de juiste bus komt. Reken op ca. 5 tot 10 minuten lopen, afhankelijk vanaf welk perron je komt.

Er rijden Stopbussen (stoppen bij elk station) en Snelbussen
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De bussen rijden waarschijnlijk vanaf de Croeselaan, iets voorbij het Beatrixgebouw richting Rabobank torens. Er staat een soort matrixbord als verwijzing. Op het Jaarbeursplein staat momenteel Climate Planet. Het is daardoor en door werkzaamheden bij het Jaarbeursplein en de Croeselaan misschien een beetje onoverzichtelijk. Als je het kunt regelen, zou ik vragen om assistentie vanaf Utrecht CS tot de bussen. Bij de bussen staan ook mensen die er voor kunnen zorgen dat je in de juiste bus komt. Reken op ca. 5 tot 10 minuten lopen, afhankelijk vanaf welk perron je komt.

Er rijden Stopbussen (stoppen bij elk station) en Snelbussen
...

Goedenavond, hartelijk dank voor de uitgebreide informatie!
Ik moet morgen naar Den Haag vanaf Utrecht Leidsche Rijn. Ik weet dat er bussen rijden van Utrecht Centraal naar Woerden en dat er stopbussen en snelbussen rijden. Wat ik niet weet waar de stopbus vanuit Utrecht Centraal naar Woerden stopt de locatie van de stopbussen bij Utrecht Leidsche Rijn.
Reputatie 7
Badge +3
Bij Leidsche Rijn zijn vlakbij het station bushaltes voor de lijnbussen, ik ga er vanuit dat ze daar staan. Dat geldt denk ik voor alle stations op die route, de meest logische plekken zijn waar de lijnbussen staan. Op die plekken zijn de stations het makkelijkst bereikbaar voor bussen.
Dank je wel voor de informatie

Reageer