beantwoord

Mail over geplande werkzamheden

• 15 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Een kennis krijgt mail over de werkzaamheden die plaats vinden op haar reistraject.

Ik zou ook  graag dit soort mailberichten ontvangen, maar ik kan niet vinden waar ik dit kan aanzetten zodat ik ook  deze mail ontvang.

De kennis weet  ook helaas niet meer waar ze het vinkje heeft gezet.

icon

Beste antwoord door Momo 15 oktober 2019, 20:21

De enige vinkjes die ik zo kan bedenken zijn die bij “Gegevens” in mijn NS. 

Op basis van de aangezette vinkjes daar heb ik in het verleden info over werkzaamheden gehad.

Ook is er begin dit jaar een mail vanuit NS Extra verstuurd waarbij je aan kon geven in je NS Extra account dat je deze persoonlijke informatie over je traject wil ontvangen maar dat heeft niet gewerkt, niet bij mij maar gezien andere berichten hier ook niet bij andere reizigers.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De meldingen die ik in het verleden wel heb ontvangen waren niet vanuit NS Extra, sommige waren zelfs nog voor NS Extra uberhaupt was begonnen.

De persoonlijke service van NS Extra is pas begin dit jaar toegevoegd aan de opties en werkte dus voor mij niet bij de werkzaamheden die een maand erna plaatsvonden. Toen had ik overigens ook niet de andere soort melding ontvangen die ik andere jaren wel kreeg, die met de welbekende bon voor koffie. 

Reputatie 7
Badge +3

De enige vinkjes die ik zo kan bedenken zijn die bij “Gegevens” in mijn NS. 

Op basis van de aangezette vinkjes daar heb ik in het verleden info over werkzaamheden gehad.

Ook is er begin dit jaar een mail vanuit NS Extra verstuurd waarbij je aan kon geven in je NS Extra account dat je deze persoonlijke informatie over je traject wil ontvangen maar dat heeft niet gewerkt, niet bij mij maar gezien andere berichten hier ook niet bij andere reizigers.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Die meldingen (per e-mail) komen meestal vanuit NS Extra.

Je daarvoor aanmelden kan via Mijn NS, maar als je dat al hebt (zie Producten en dan je kaart of het al aan staat) dan is het de laatste tijd lastig om de opties te wijzigen.

Wellicht kan de Klantenservice e.e.a. voor je goed zetten.

Badge +3

Dan zou het ergens bij Gegevens in Mijn NS moeten staan, de Notificaties en updates checken dus.

Hartstikke bedankt. Ik heb de klantenservice gebeld en die hebben voor mij iets aangepast (weet niet waar).

Dus ik ga ervan uit dat het nu wel goed staat en dan ik de mail in de toekomst wel ga ontvangen.

Bedankt voor het meedenken!

Reageer