beantwoord

met de bus ipv de trein door werkzaamheden

• 3 september 2021
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Ik ga morgenavond dus van Utrecht naar hoogeveen en zondag weer terug van hoogeveen naar Utrecht. (04/09, 05/09),

maar door werkzaamheden rijden er geen treinen tussen zwolle en meppel. Nu word er gezegd dat er een ns snelbus rijd tussen zwolle en meppel.

Nu de vraag:

-bij welke bushalte moet ik dan staan voor de ns snelbus van zwolle naar meppel? Morgen 04/09. 

- En bij welke bushalte moet ik staan voor de ns snelbus 05/09 van Meppel naar Zwolle?

Alvast bedankt :))

icon

Beste antwoord door iMark 3 september 2021, 18:12

Na aankomst op station Zwolle staat het allemaal aangegeven wanneer je in de tunnel naar de uitgang komt. Volg de borden naar de achterzijde van het station. Daar vertrekken de treinvervangende bussen.

In Zwolle check je uit bij de poortjes. Vervolgens staan er mobiele paaltjes bij de bushaltes. Niet vergeten weer in te checken en bij het mobiele paaltje in Meppel weer uit te checken. Op station Meppel check je dan weer in voor de rest van de reis. Met een e-ticket hoef je (uiteraard) niet uit- en in te checken. Je gebruikt dan het ticket om poortjes te openen door het ticket te scannen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Na aankomst op station Zwolle staat het allemaal aangegeven wanneer je in de tunnel naar de uitgang komt. Volg de borden naar de achterzijde van het station. Daar vertrekken de treinvervangende bussen.

In Zwolle check je uit bij de poortjes. Vervolgens staan er mobiele paaltjes bij de bushaltes. Niet vergeten weer in te checken en bij het mobiele paaltje in Meppel weer uit te checken. Op station Meppel check je dan weer in voor de rest van de reis. Met een e-ticket hoef je (uiteraard) niet uit- en in te checken. Je gebruikt dan het ticket om poortjes te openen door het ticket te scannen.

Reputatie 7
Badge +3

Op het station wordt aangegeven met een looproute waar de bussen staan. Op de bussen staat waar ze heen gaan. Reis je met OV-chipkaart check uit als je uit de trein stapt en check bij de paal die bij de bussen staat weer in. Als je uit de bus stapt kun je daar weer uitchecken. Met een e-ticket kun je zo doorlopen.

Reageer