beantwoord

Minder treinen 's-Hertogenbosch-Utrecht

• 5 mei 2017
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

In de reisplanner staan dit weekend maar 2 in plaats van 4 treinen uur tussen 's-Hertogenbosch en Utrecht. Er staat echter nergens dat er werkzaamheden zijn en er is ook geen aanduiding in het reisadvies. Is er misschien vergeten om de werkzaamheden te vermelden of is er iets anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 12 mei 2017, 17:04

Het spijt me dat ik pas na de werkzaamheden bij je terug bent met een antwoord. Het probleem lag bij een werkzaamheden, die uiteindelijk wel invloed had op de treinreizen op dit traject. Gelukkig stonden de ritten dus wel goed aangegeven, maar was de waarschuwing dat er werkzaamheden waren niet naar voren gekomen.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag Emiel Bootsma, en welkom op het forum!

Ik heb het vermoeden dat dit te maken heeft met de werkzaamheden tussen Utrecht en Houten, waarom dit niet op de planner staat heb ik even nagevraagd. Ik hoop hier vanavond nog op terug te komen.

Als je dit weekend op het traject reist, zou ik de reisplanner wel gewoon aanhouden.
Dankjewel voor je reactie Chiel. Ik wacht de nadere informatie rustig af.
Het spijt me dat ik pas na de werkzaamheden bij je terug bent met een antwoord. Het probleem lag bij een werkzaamheden, die uiteindelijk wel invloed had op de treinreizen op dit traject. Gelukkig stonden de ritten dus wel goed aangegeven, maar was de waarschuwing dat er werkzaamheden waren niet naar voren gekomen.
Geen probleem. Op zaterdag heb ik mijn opmerking ook doorgegeven bij de informatiemedewerkers op Utrecht Centraal. Op zondag was 's-Hertogenbosch-Utrecht toegevoegd aan de trajecten waar wegens werkzaamheden minder treinen reden en werd het ook omgeroepen op de stations.
Dankjewel voor je moeite.

Reageer