beantwoord

Moet je naar Antwerpen nu via Breda of via Roosendaal?

• 12 maart 2017
  • 9 reacties
  • 431 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Super user
  • 19045 reacties
Bij 'Storingen' geeft NS aan dat je naar Antwerpen moet via Breda en Noorderkempen maar op de reisplanner gaat het vaak via Roosendaal. Beetje verwarrend.

icon

Beste antwoord door Dennis 12 maart 2017, 15:20

Als je zelf wil kiezen moet je dus de reisplanner raadplegen, niet het advies onder ''Werkzaamheden'' zonder meer opvolgen. bijdragevandennis
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge
Ligt eraan. Is de verstoring tussen Roosendaal en een andere plaats in Nederland of ook echt tussen Roosendaal en Antwerpen?
Reputatie 6
Badge +2
Als je zelf wil kiezen moet je dus de reisplanner raadplegen, niet het advies onder ''Werkzaamheden'' zonder meer opvolgen. bijdragevandennis
Reputatie 6
Badge +1
Laatst reed er ook al een bus Breda-Noorderkempen. De stoptrein rijdt echter wel. Wellicht geeft de reisplanner die aan? U zou ook kunnen kijken wat sites als b-europe.com voor reisadvies geven.
Reputatie 6
Badge +2
Rsd - Essen moet volgens de reisplanner ook met de bus.
Reputatie 7
Badge +4

Ik kom er zelf wel uit maar als je vandaag bij 'Storingen' kijkt en je reist naar Breda dan is dat wel wat sneu als je dan nog via Roosendaal moet. Het gaat me meer om duidelijkheid voor de incidentele reiziger. Zelf ga ik morgen pas naar de zuiderburen en dan rijdt alles weer normaal, maak je geen zorgen, ik red me er wel mee 😉 Ik zag vanmorgen dat het wel via Breda en Noorderkempen ging. Vanmiddag echter via Roosendaal.

Reputatie 7
Via Breda is gedaan ivm ICD verbinding en overstap op IC in Noorderkempen. Dat is kwa reistijd gunstig.

Via Roosendaal rijdt er ook een bus, ipv de stoptrein naar Essen en kun je vanaf daar weer verder reizen :)

Dus afhankelijk van je vertrekstation krijg je een advies.
Reputatie 7
Badge +4
Het was beide via Rotterdam 😉 Via Breda is wat gunstiger maar met een lange wachttijd als je verder naar Brussel moet. De stoptrein vanaf Essen is natuurlijk geen feest. De aansluitingen zijn ook niet optimaal. Het is wel lastig voor onze studenten in BelgiĆ«.

De informatie bij storingen had vollediger moeten zijn maar goed, het is mooi weer.
Reputatie 3
Intercity Brussel gaat via Breda in het weekend met vervangend busvervoer Breda-Noorderkempen ivm werkzaamheden. De reistijd Amsterdam - Antwerpen is niet veel langer als normaal via Roosendaal ondanks busvervoer. Trein vertrekt uit Amsterdam om 07 en uit Rotterdam om 51. Stopt niet in Den Haag HS, Dordrecht en Roosendaal.
Reputatie 7
Badge +4
Voor de helft gaat het via Roosendaal, het is wat ongebruikelijk bij een verstoring.

Reageer