beantwoord

Naar Schiphol op 23 november

  • 22 November 2022
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Ik reis morgen 23 nov van Groningen naar Schiphol via Hilversum, Amsterdam Centraal en Sloterdijk. In de reisplanner staat dat ivm werkzaamheden aan het spoor ik rekening moet houden met een vertraging van 45 min ivm werkzaamheden aan het spoor. De reisplanner vermeldt echter de normale vertrek- en aankomsttijden. Hoe weet ik nu of er vertraging is en zo ja, hoeveel minuten er vertraging is.

icon

Beste antwoord door Tochjo 22 November 2022, 10:22

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

De werkzaamheden zijn verwerkt in de reisplanner en u kunt uitgaan van de getoonde tijden. De genoemde 45 minuten komt er dus niet nog bovenop.

De tijden die de reisplanner geeft voor uw reis van morgen, zijn overigens niet de normale tijden; als u dezelfde reis plant voor volgende week woensdag, bijvoorbeeld, dan ziet u dat er morgen wel degelijk aanpassingen in de dienstregeling van toepassing zijn. Normaal gaat een reis van Groningen naar Schiphol niet via Amsterdam Centraal en Sloterdijk.

Reageer