beantwoord

Nachtnet 17/08 en 18/08

• 13 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 314 Bekeken

Beste NS,
Aankomend weekend rijden er bussen tussen Den Haag HS naar Leiden en dan kan men daar overstappen op de trein naar Schiphol. Echter de dienstregeling is in mijn ogen zeer klantonvriendelijk.
Vertrek bus Den Haag HS 01.30
Aankomst bus Leiden 01.50
Vertrek trein Leiden 02.45
Aankomst Schiphol 03.00
Waarom moeten reizigers, werknemers Schiphol zoals ik in hemelsnaam 55 minuten wachten in Leiden. Kan dit nu echt niet anders. Ben benieuwd hoe anderen hierover denken en wat de achterliggende gedachte is, van deze erbarmelijke verbinding.
Met vriendelijke groet,
Peter Bruning
icon

Beste antwoord door Maxime NS 17 augustus 2019, 14:26

Ik heb begrepen dat de bussen niet om een andere tijd kunnen vertrekken vanwege de overstap op Den Haag HS vanaf Rotterdam. Jammer genoeg is er vaak aan een kant een ongunstige overstap bij busdiensten met een uur patroon. Is is wel doorgegeven dat als de bus bij Den Haag HS vol is, deze eerder vertrekt waardoor je eerder in Leiden bent. Ik kan alleen helaas niet garanderen dat dat gaat lukken!
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo LPB Brunings, welkom op de NS Community.

Er wordt altijd geprobeerd om de dienstregeling, ook 's nachts en ook bij werkzaamheden zo gunstig mogelijk te houden. Waarom dit in jouw specifieke situatie niet anders kan, weet ik niet. Ik zal het navragen en komt hierop terug!
Beste Maxime,

Bedankt voor je reactie, en hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Peter Brunings
Ik heb @Maxime NS een herinnering gestuurd! 🙂
Ik heb begrepen dat de bussen niet om een andere tijd kunnen vertrekken vanwege de overstap op Den Haag HS vanaf Rotterdam. Jammer genoeg is er vaak aan een kant een ongunstige overstap bij busdiensten met een uur patroon. Is is wel doorgegeven dat als de bus bij Den Haag HS vol is, deze eerder vertrekt waardoor je eerder in Leiden bent. Ik kan alleen helaas niet garanderen dat dat gaat lukken!

Reageer