beantwoord

Nachttrein van Leiden naar Schiphol

• 29 januari 2015
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Reputatie 1
Komend weekend wil ik in de nacht van vrijdag 30/1 op zaterdag 31/1 om 04.38 uur de trein van Leiden naar Schiphol nemen. De treinen rijden dan,áls ze rijden, één keer per uur. Omdat ik mijn vlucht niet wil missen vraag ik mij nu af: ziet het er naar uit dat deze nachttrein van 04.38 uur op zaterdag 31/1 gaat rijden of zijn er nu al geplande werkzaamheden of andere mogelijke redenen bekend waardoor deze trein niet zal rijden?
icon

Beste antwoord door Brian NS 29 januari 2015, 13:24

Beste Yvo86,

Onze reisplanner is altijd 10 dagen van tevoren up-to-date, als er werkzaamheden zijn dan moeten ze er nu dus sowieso instaan. Ik zie dat er geen werkzaamheden zijn op dit traject aankomend weekend, daar heb je dus geen last van. Zorg er wel voor dat je een marge hebt, mocht er wat gebeuren, dat je dat op kan vangen qua tijd. Check een dag voor vertrek ook nog even de reisplanner, door het winterweer kan het zijn dat de dienstregeling wordt aangepast.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Yvo86,

Onze reisplanner is altijd 10 dagen van tevoren up-to-date, als er werkzaamheden zijn dan moeten ze er nu dus sowieso instaan. Ik zie dat er geen werkzaamheden zijn op dit traject aankomend weekend, daar heb je dus geen last van. Zorg er wel voor dat je een marge hebt, mocht er wat gebeuren, dat je dat op kan vangen qua tijd. Check een dag voor vertrek ook nog even de reisplanner, door het winterweer kan het zijn dat de dienstregeling wordt aangepast.

Reageer