beantwoord

Nachttreinen 23 op 24 juni

• 10 June 2017
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Hoe rijden de nachttreinen tussen Rotterdam, Amsterdam en Utrecht tijdens de nacht van 23 op 24 juni? Ik weet dat er geen treinverkeer dan mogelijk is van en naar Schiphol maar als ik op NS.nl een reis plan zie ik dat de nachttreinen wel gewoon rijden. Betekend dit dat ze via Haarlem gaan of is dit een foutje in de reisplanner die binnenkort wordt verbeterd?

icon

Beste antwoord door Chiel NS 11 June 2017, 11:51

Ik denk inderdaad dat deze trein omrijdt, aangezien dit bij de werkzaamheden is aangegeven:

de Nachtnettreinen rijden niet tussen Schiphol Airport en Amsterdam Centraal; reis tussen Schiphol Airport en Amsterdam Sloterdijk met de bus

Hou voor alle zekerheid de planner even goed in de gaten. Normaal gesproken is de reisplanner zo'n 10 dagen van te voren helemaal bijgewerkt. Als de reis er dan nog in staat kan je er zeker vanuit gaan dat je die trein gewoon kan nemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Het feit dat Schiphol niet voorkomt in je screenshot is een goede indicatie dat ze omgeleid worden 😛
Ik denk inderdaad dat deze trein omrijdt, aangezien dit bij de werkzaamheden is aangegeven:

de Nachtnettreinen rijden niet tussen Schiphol Airport en Amsterdam Centraal; reis tussen Schiphol Airport en Amsterdam Sloterdijk met de bus

Hou voor alle zekerheid de planner even goed in de gaten. Normaal gesproken is de reisplanner zo'n 10 dagen van te voren helemaal bijgewerkt. Als de reis er dan nog in staat kan je er zeker vanuit gaan dat je die trein gewoon kan nemen.

Reageer