beantwoord

North Sea Jazz Festival

• 13 juli 2015
  • 4 reacties
  • 275 Bekeken

Beste NS, Waarom raden jullie mensen aan op met de trein naar het North Sea Jazz te reizen terwijl er tegelijkertijd geen treinverkeer is vanwege werk aan het traject? er werk aan het tr
Ik had speciaal een kaartje voor Zondagavond vanwege het optreden van Lionel Richie. Helaas heb ik hem niet kunnen zien optreden omdat ik weg moest. De laatste trein ging om 23.24 uur, daarna werd er aan het traject gewerkt (R'dam - A'dam Zuid). Heel jammer, ik baal hier echt van.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 16 juli 2015, 07:53

Hoi Corinna, en welkom op dit forum.

Erg vervelend dat je Lionel Richie niet hebt zien optreden. Ik zie dat hij van 22:30 tot 23:45 optrad. Het is ongeveer 20 minuten met het openbaar vervoer van de Ahoy naar Rotterdam Centraal, hetgeen betekent dat je, om de trein van 23.24 uur te halen, iets voor 11 uur weg moest. Dan had je misschien nog een deel van zijn optreden kunnen zien? Ook zie ik dat volgens de reguliere dienstregeling op zondag de laatste trein van Rotterdam Centraal naar Amsterdam Zuid sowieso om 23.35 gaat. Dat is slechts 11 minuten later dan de trein die jij nu moest halen. Of had je toch een andere route?
Bekijk origineel

4 reacties

Wat vervelend voor u. Dat is de zoveelste blunder tussen NS en Prorail. De geplande werkzaamheden daar gaat Prorail erover. In sommige gevallen heeft de NS helemaal geen invloed. Dan kunt u misschien allebei over klagen zowel bij de NS als Prorail. Het telefoon van Prorail is 0800-77 67 245 of via Twitter @Prorail en bij de NS via Klantenservice 030-751 51 55 of via Twitter @NS_online. Als u belt of twittert dan krijgt u snel antwoord!
Reputatie 1
Badge
er zullen vast niet ALLE spoorlijnen vanaf RTm gestremd zijn geweest. Bovendien zijn er juist op dat traject nachttreinen-en dus vervangende NS-bussen als er gewerkt moet worden.
Hoi Corinna, en welkom op dit forum.

Erg vervelend dat je Lionel Richie niet hebt zien optreden. Ik zie dat hij van 22:30 tot 23:45 optrad. Het is ongeveer 20 minuten met het openbaar vervoer van de Ahoy naar Rotterdam Centraal, hetgeen betekent dat je, om de trein van 23.24 uur te halen, iets voor 11 uur weg moest. Dan had je misschien nog een deel van zijn optreden kunnen zien? Ook zie ik dat volgens de reguliere dienstregeling op zondag de laatste trein van Rotterdam Centraal naar Amsterdam Zuid sowieso om 23.35 gaat. Dat is slechts 11 minuten later dan de trein die jij nu moest halen. Of had je toch een andere route?
Reputatie 7
Badge +3
Je had denk ik eventueel wel de intercity van 00.22 naar Amsterdam Sloterdijk en Centraal kunnen nemen en vandaar een nachtbus naar Amsterdam Zuid. Of van één van deze stations gaan fietsen.

Ik ben zelf ook regelmatig naar naar NSJ geweest, en reisde dan niet vanaf het station op een paar minuten lopen van mijn huis maar vanaf Leiden CS en ging dan van en naar Leiden CS met de fiets.

Om de tijd dat NSJ afgelopen is, gaat er nu eenmaal niet meer naar elk station een trein, maar er gaat wel eens per uur een nachttrein naar bv Amsterdam CS.

Reageer