beantwoord

Ns snelbus - enkele reis kaart geldig?

• 8 juni 2019
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Ik heb een enkele reis kaart die ik kan gebruiken. Dit werkt altijd in de normale treinen en is geldig! Alleen ik keek op de ns app en zag staan dat er werkzaamheden met het spoor zijn en dat er treinen en snelbussen rijden. Ik moet een snelbus nemen anders kom ik niet op mijn bestemming. Nou is mijn vraan, kan ik gewoon mijn ticket die ik normaal gebruik voor de trein, ook gewoon gebruiken voor in de snelbus?
icon

Beste antwoord door Momo 8 juni 2019, 03:44

Ja, wanneer er op een gedeelte door werkzaamheden geen treinen rijden maar NS bussen inzet ter vervanging, zijn alle treinkaartjes die geldig zijn voor die treinreis ook geldig in de bussen. Wanner u zou reizen met een OV-chipkaart dan staan er bij die bussen mobiele paaltjes om in of uit te cheken, met een eticket kan niet ingecheckt worden en kunt u zo instappen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
Ja, wanneer er op een gedeelte door werkzaamheden geen treinen rijden maar NS bussen inzet ter vervanging, zijn alle treinkaartjes die geldig zijn voor die treinreis ook geldig in de bussen. Wanner u zou reizen met een OV-chipkaart dan staan er bij die bussen mobiele paaltjes om in of uit te cheken, met een eticket kan niet ingecheckt worden en kunt u zo instappen.

Reageer