beantwoord

Object verloren in vervangend vervoer

  • 27 May 2023
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Tijdens de recente werkzaamheden in en nabij Zeeland is mijn vrouw in de NS bus van Roosendaal naar Goes haar koptelefoon verloren. Uiteraard direct melding gemaakt bij NS en gebeld (aangezien we nog vlakbij waren). Helaas was het niet mogelijk om contact op te nemen met het station (Goes is blijkbaar onbemand zelfs tijdens omvangrijke werkzaamheden en stewards bij de bussen?) en het was ook niet duidelijk welke busmaatschappij de vervangende bussen leverde. Vooral dat laatste vindt ik erg raar. 

Ik zou graag contact op willen nemen met de busmaatschappij om te kijken of zij iets gevonden hebben maar kom er dus maar niet achter wie ik moet bellen. De buschauffeur sprak geen woord nederlands maar volgens mij waren de bussen wel van een nederlandse maatschappij.

Het opsporingsverzoek bij NS heeft niets opgeleverd en ik hoop toch nog op een goede afloop.Heeft iemand hier advies over hoe ik de informatie van de busmaatschappij kan achterhalen?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 12 September 2023, 11:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Edw1nS1984 en welkom bij de NS Community! 

Wat balen dat ze haar koptelefoon is verloren! Officieel gezien worden de bussen altijd gecontroleerd en de eventuele voorwerpen die zijn blijven liggen en die zullen dan ingeleverd worden bij het begin- of eindstation van het traject. Mocht de koptelefoon gevonden zijn, zal dit gekoppeld worden aan jouw opsporingsformulier. De reguliere lijnbussen zetten verloren voorwerpen op www.ilost.nl. Daar zou je ook nog even op kunnen kijken. 

Ik heb nog even uitgevraagd welke maatschappij dit is geweest. Zodra ik reactie heb, zal ik erop terugkomen! 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Edw1nS1984,

Ik heb (eindelijk) reactie mogen ontvangen. Maar op basis van deze gegevens kunnen ze nog niet de busmaatschappij achterhalen. Kun je aangeven op welke datum en om welke tijd ze heeft gereisd, op welk station is ze ingestapt en waar weer uitgestapt?

Dank voor de moeite van het uitzoeken @Lorena NS !

Het betreft zondag 21 mei. Ingestapt op Roosendaal, uitgestapt op Goes.

Ingecheckt voor de bus om 12:05 uur op Roosendaal.
Uitgecheckt uit de bus in Goes om 13:22 uur.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Edw1nS1984,

Het is hier een hele lange tijd stil geweest, maar ik heb jou een privéberichtje gestuurd hierover. Hopelijk is haar koptelefoon alweer terecht!

Reageer