Omleiding

• 6 mei 2019
  • 5 reacties
  • 294 Bekeken

Er werd aangegeven dat er aan het spoor werd gewerkt Eindhoven -Tilburg . Maar als ik nu ga kijken kom ik geen omleiding tegen voor de reis Maastricht- Rotterdam. Het gaat om deze week. Wat is er nu aan de hand want er werden zelfs afgelopen zaterdag kaartjes uitgedeeld voor dat traject.

5 reacties

Reputatie 6
T/m vrijdag rijden er geen sprinters tussen Eindhoven en Tilburg, maar wél directe intercity's. Zelfs al direct vanaf Maastricht. Pas volgend weekend ligt Eindhoven -Tilburg er geheel uit. Vandaar dat jouw reis nu geen hinder oplevert. De overstap is nu alleen niet in Eindhoven maar in Tilburg. Dat is het enige verschil.
Reputatie 1
De informatie die door NS wordt gegeven is onjuist. Er rijden gewoon treinen tussen Eindhoven en Tilburg, maar niet tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch. De intercity uit Maastricht rijdt echter van Eindhoven naar Tilburg waar een overstap is op een tijdelijke Intercity naar Schiphol.

Aanstaand weekend rijden op beide trajecten geen treinen.

De NS houdt hier het 'Less is more' principe aan qua informatieverstrekking, waardoor alle reizigers op deze trajecten helaas een vervelende reiservaring zullen hebben.
Via onze Reisplanner zie ik staan dat er tussen Eindhoven en Tilburg treinen reizen en tussen Eindhoven en 's-Herogenbosch vervangende bussen. Mag ik vragen welke informatie daarvan niet klopt, parfait?
Reputatie 7
Badge +3
De planner klopt wel, de aankondigingsinformatie over de werkzaamheden klopt(e) niet. Als ik nu kijk lijkt de informatie wel weer correct.
De intercity uit Maastricht rijdt echter van Eindhoven naar Tilburg waar een overstap is op een tijdelijke Intercity naar Schiphol.

Gelukkig wel met een ruime overstap van 23 minuten 😉

Reageer