beantwoord

omreis met meereisretour tijdens vervangende bus.

• 29 november 2019
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Komende zondag ga ik met een keuzedag van het zuiden naar Amsterdam. Er is vervangend busvervoer tussen Eindhoven en den Bosch. De reisplanner geeft zowel routes aan via Tilburg-Breda-Rotterdam als met de vervangende bus. Is het óók toegestaan Eindhoven-Tilburg-den Bosch te reizen. Reistijd is exact hetzelfde als met vervangende bus alleen dan (onze voorkeur) geheel per trein. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 30 november 2019, 09:20

Dat mag, want de reisplanner geeft deze route ook, met vertrek om :14 en :44 minuten over het hele uur. Zie ook dit bericht in uw andere topic.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Dat mag, want de reisplanner geeft deze route ook, met vertrek om :14 en :44 minuten over het hele uur. Zie ook dit bericht in uw andere topic.

Volgens mij mag dat ook, maar ik zou het voor de zekerheid maar even vragen aan een echte ns-medewerker die dergelijk advies mag geven en erop wordt afgerekend eventueel als het advies slecht uitpakt. Dan kun je voorkomen dat een conducteur je evt. een boete geeft.

Wat Tochjo zegt klopt!

Reputatie 7
Badge +3

Maxime (dus de echte NS medewerker) had dit ook al bevestigd in het andere topic :

“Verder zijn zoals gezegd inderdaad alle opties in de planner toegestaan.”

Ik was de topicstarter. Reis heen en terug inclusief omreizen via Tilburg OK verlopen. 
wij reisden eerste klas. Conform mijn overige ervaringen met treinreizen in NL: ik blijf het een beetje vreemd vinden om op zowel de heen- als terugreis (in totaal acht verschillende treinen, heen en terug drie keer overstappen) geen conducteur gezien te hebben tijdens de reis. Maar dat hoort wellicht in ander topic thuis. Overigens vind ik deze “community” nuttig en gemakkelijk. 

Fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen, Settebello!

De (on)zichtbaarheid van het treinpersoneel is hier inderdaad een beetje offtopic, maar vooruit. :wink: Het is echter wel iets wat al vrij lang speelt op de Community en waar dan ook al meerdere topics over te vinden zijn. Zie bijvoorbeeld deze, volgens mij is dat de grootste.

Overigens ook fijn om te lezen dat je de Community positief ervaart!

Reageer