beantwoord

Onjuiste info over werkzaamheden bij Eindhoven

Toon eerste bericht

45 reacties

Reputatie 3
Dezelfde borden hangen al ca 1 maand op station Eindhoven (perron waarvan IC's en sprinters naar Den Bosch ev vertrekken) Dwz de mededeling dat er werkzaamheden tussen Den Bosch - Eindhoven & Den Bosch-Tilburg zijn. Dus insinueren dat de treinen tussen Eindhoven en Tilburg normaal rijden.
Reputatie 3
Eindhoven-Den Bosch is van mij van belang. Had thuiswerken en enkele overnachtingen in Eindhoven geregeld. Maar nu blijk ik met een nieuwe collega mee te kunnen rijden in de auto. Anders was ik qua treinen ca 3 kwartier tot 1 uur langer onderweg (in enkele gevallen zelfs ca 1,5 uur langer). Andere collega's die hetzelfde stuk over Den Bosch en Eindhoven moeten regelen ook thuiswerken en of auto's
Reputatie 3
Ik heb zojuist een foto gemaakt vd werkzaamheden aankondigings borden in Eindhoven. Idd de foutieve. Hoe kan ik die uploaden of moet ik die naar iemand sturen?
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb hier twee weken geleden al gemeld dat de info niet klopte maar duidelijk is dat dat NS weinig kan schelen. Nu heeft het geen zin meer daar nog iets aan te doen.
Ik heb maandag HSL dienst en ik weet iig dat de IC van ehv naar gvc niet rijdt tussen Eindhoven en Tilburg. Tussen Tilburg en Den Haag CS rijdt ie wel.
dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon met de sprinter van Eindhoven Strijp s naar Tilburg van 7 augustus tot en met de 11e.
Op weekdagen rijdt de sprinter idd tussen Tilburg Universiteit en Eindhoven Strijp-S.
@nygro: Ik heb het volgende bericht van onze afdeling reisinformatie ontvangen. Als je om 12:49 uur vertrekt vanaf Brussel dan neem je de 9239 van Brussel naar Breda (geen overstap nodig in Roosendaal), stapt daar over op de IC 1151 naar Tilburg en vanaf Tilburg met de Sprinter 5249 naar Best. Is het zo iets duidelijker voor je?

@Elsie: Je kunt een bijlage aan je bericht op het forum toevoegen. Links onderin zie je een afbeelding staan en als je daar op klikt kun je een afbeelding vanaf je pc toevoegen. Ik ontvang deze graag, want dan kan ik deze ook weer doorzetten.

@Tamzin: Het is jammer dat we dit meer tijdig aan hebben kunnen passen, maar ik ga dit nog wel verder doorzetten zodat hier in het vervolg beter op gelet wordt.
Dank je Miriam! Ik kan alleen pas vanaf 14 u uit Brussel vertrekken. Ik zoek het op.
@nygro: Ben je er nog uitgekomen?

Aan de hand van het lijstje van Tamzin heb ik de volgende terugkoppeling ontvangen:
Tilburg-Eindhoven
- Geen intercity's, snelbussen Tilburg – Eindhoven klopt
- [ma-vr] Sprinters Tilburg Universiteit - Strijp-S, bussen Strijp-S – Eindhoven klopt
- [za-zo] Sprinters Breda - Boxtel, stopbussen Boxtel – Eindhoven klopt

Den Bosch - Eindhoven
- Intercity's Den Bosch- Boxtel (2 i.p.v. 4 per uur), snelbussen Boxtel – Eindhoven klopt
- [ma-vr] Sprinters Den Bosch - Strijp-S, bussen Strijp-S – Eindhoven klopt
- [za-zo] Sprinters Den Bosch - Boxtel, stopbussen Boxtel – Eindhoven klopt

Tilburg - Den Bosch
- Alle treinen rijden
- [za-zo] Sprinters Tilburg Universiteit - Den Bosch, deze rijden 5 minuten eerder dan normaal 7 minuten eerder dan normaal
- [za-zo] Sprinters Den Bosch - Tilburg Universiteit, deze rijden 1 minuut later dan normaal 3 minuten later dan normaal

Misschien een beetje mosterd na de maaltijd. Zijn er op dit moment nog vragen of onduidelijkheden waar ik bij kan helpen?
Reputatie 7
Badge +3
@Miriam NS
Er lijkt ook niets geregeld te zijn voor mensen met een combi-ticket naar Eindhoven Airport. Voor deze mensen is het al gauw 45 min sneller als ze de trein naar Best nemen en van daar lijn 20 naar de Airport. Maar hun ticket is alleen geldig in bus 400/401 maar niet in lijn 20.
Ik zag het inderdaad in dit topic. Zal dat ook nog even uitzoeken en een terugkoppeling in dat topic plaatsen.
Reputatie 3
@Miriam NS ik reageer hoofdzakelijk via mijn telefoon. En daarbij mis ik de quote en bijlage opties.
Reputatie 3
Voor door de week verblijf ik enkele nachten in een hotel (vergoed ) en rijd ik deels met een (nieuwe) collega die nu nog in dezelfde plaats als ik woon. Zaterdag ga ik naar een concert op Eindhoven De Strijp. Ik was blij dat ik daar tenminste nog met de trein kon komen, blijkt dat de laatste stoptrein in het weekend niet rijdt. Tja en mijn laatste reisoptie terug duurt zo'n 3:30 uur ? Blij dat ik dan bij iemand overnachten kan (mijn standaard hotel zat al ruim van te voren vol)
Dan heb je die optie inderdaad (nog) niet.
Badge +3
Hou er rekening dat Bravo lijn 20 van Best naar Airport alleen overdag rijdt. Anders moet je alsnog naar Eindhoven en dan lijn 400 (Airport Shuttle) of 401 (via Meerhoven, 3 minuten langer) naar het vliegveld.

Overigens is lopen vanaf Eindhoven Centraal naar Strijp-S een leuke wandeling en ongeveer 20-30 minuten.
Reputatie 2
Vandaag heb ik gebruik gemaakt van de sprinter naar Strijp-S vanwege de werkzaamheden in Eindhoven en het niet rijden van de intercity's tussen Den Bosch en Eindhoven. In Boxtel stonden we echter 6 minuten te wachten, op helemaal niets leek het. Is hier een reden voor?
Badge +3
Voor Lombardijen kan je via Rotterdam Centraal (of een ticket naar Barendrecht kopen) maar ja, die vertraging hou je.
@ Miriam NS,

Ik was zaterdag in Tilburg. De eerste foto in bijlage geeft de correcte info. Dit hing buiten de poortjes.

Het bord van foto 2 hangt al ongeveer een maand op perron 1. Ik vrees dat er weinig van die info klopt.
Op het eerste bord worden de werkzaamheden inderdaad wat beter toegelicht. Het bord op de 2de foto is een vooraankondiging van de werkzaamheden. Hierop staat vermeld dat je voor meer informatie over de werkzaamheden terecht kan op onze website.

Reageer