beantwoord

Opstapplaats snelbus

• 12 August 2018
  • 4 reacties
  • 2539 Bekeken

Hallo,
ik heb een vraag. Ik reis binnenkort naar den haag en ik zie dat ik met overstappen van ede-wageningen naar utrecht in een snelbus moet overstappen. Staan die bussen op een speciale plek ? En hoe kom ik dat te weten?
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 August 2018, 00:28

Op het station waar je moet overstappen staat dit duidelijk aangegeven met borden en/of stickers. Verder is er vaak extra personeel aanwezig.

U zult echt niet de enige overstapper zijn, dus loop maar mee.

Goede reis toegewenst.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
In Ede-Wageningen vertrekken de bussen aan de zuidzijde (als je van het perron afkomt linksaf). Aangezien Ede niet heel groot is zal dat wel lukken.
In Utrecht vertrekken de bussen vlak voor de Jaarbeurs (Croeselaan). Volg de bordjes 'Jaarbeurs' of anders de bordjes die verwijzen naar de NS Bus.
In de planning rijdt er iedere 5 minuten een snelbus van Utrecht naar Ede (en andersom). Deze bus doet er 40-45 minuten over.
Reputatie 5
Weet u toevallig ook om de hoeveel minuten er een snelbus rijd naar utrecht centraal?
Geen idee eerlijk gezegd, maar houdt je niet vast aan de tijden. Deze bussen hebben al snel vertraging door het overige verkeer en zullen niet altijd volgens planning rijden
Weet u toevallig ook om de hoeveel minuten er een snelbus rijd naar utrecht centraal?
Op het station waar je moet overstappen staat dit duidelijk aangegeven met borden en/of stickers. Verder is er vaak extra personeel aanwezig.
U zult echt niet de enige overstapper zijn, dus loop maar mee.
Goede reis toegewenst.

Reageer