beantwoord

overzicht werkzaamheden 2021

• 1 January 2021
  • 54 reacties
  • 3139 Bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Nu het design is aangepast, ben ik benieuwd wat de mogelijkheden zijn van een lijst zijn binnen de pagina. Ik zal nogmaals mailen. 

Goedenavond,

Afgelopen weken heb ik het intern onder de aandacht gebracht. Op dit moment is het nieuwe PDF er (nog) niet. De oude is wel verwijderd. Dus ik hoop dat er nu schot in gaat komen en er snel een vervangend document komt. Dit kan ik niet garanderen. Er wordt nu gekeken of er behoeft is aan het PDF. Vanuit de klantenservice én Community heb ik aangegeven dat dit zeker het geval is, met een verwijzing naar dit topic. Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten.

Op https://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor zit er een fout in de kalender.

Als je bijvoorbeeld 30 januari selecteert dan krijg je de werkzaamheden van 29 januari te zien (en die zijn er niet).

Dit is bij elke datum zo. Nu wordt er dus onterecht gemeld dat er zaterdag 30 januari geen werkzaamheden zijn, en maandag 1 februari wel.

Maar dat zijn dus de werkzaamheden van zondag 31 januari (tot uiterlijk 04.00 de volgende dag).

Ook dit heb ik aangekaart. Jammer dat dit nu niet kloppend is. Ik hoop dat er snel een update plaats gaat vinden.

Volgens mij staat er inmiddels een nieuwe pagina bij werkzaamheden je kan nu klikken op februari en maart. 

Ziet er zo op het eerste oog goed uit.

Als NS een ander formaat (csv, xml?) kan leveren wil ik er ook best even een PDF-file van renderen hoor :sunglasses: Terwijl ik het schrijf vraag ik me af of ik het niet zelfs ergens zou hebben, hmm. Eens nazoeken binnenkort.

Reageer