beantwoord

plotseling andere vertrektijden Roosendaal

• 27 July 2021
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Hoezo zijn de vertrektijden van Roosendaal naar Amsterdam PLOTSELING veranderd???? Ik vertrok altijd om 9.01uur. Precies daluren dus. Nu is de vertrektijd vervroegd naar 8.57uur!!!!!
Dat betekent dat ik minimaal een half uur later in Amsterdam ben!!!!’ En ik MOET nu via Breda! Wat is dit allemaal!!!! 
heb ik begeven nieuw flex dal abonnement 😡

icon

Beste antwoord door Tochjo 27 July 2021, 17:52

Door werkzaamheden is de dienstregeling rondom Roosendaal aangepast tot en met zondag 8 augustus. Tussen Roosendaal en Dordrecht is geen treinverkeer mogelijk, daarom reist u tussen Roosendaal en Rotterdam (en verder) nu enkele weken via Breda.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Door werkzaamheden is de dienstregeling rondom Roosendaal aangepast tot en met zondag 8 augustus. Tussen Roosendaal en Dordrecht is geen treinverkeer mogelijk, daarom reist u tussen Roosendaal en Rotterdam (en verder) nu enkele weken via Breda.

Reputatie 6

Minieme aanvulling. De daluren beginnen inderdaad officieel om 09.00 uur maar u heeft 5 minuten speling. Dat betekent dat u om 08.55 uur mag inchecken en dan toch daluren korting krijgt. 2 minuten is kort maar als u goed ter been bent is het wel mogelijk om in die periode in te checken en naar de trein te hollen.

Reageer