probleem met dagretour tijdens werkzaamheden

• 16 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

Geachte mensen,

Ik heb net 2 ticket dagretour online besteld van Eindhoven naar Tilburg, maar sinds 10 minuten was ik aan het kijken naar de vertrektijden van de trein, toen heb ik gezien dat door de werkzaamheden rijden er geen treinen van Eindhoven naar Tilburg door. 

1)wat kan ik doen bij zoon situate,mischien via andere stad naar tilburg en welke stad is dit.

2) of kan ik de geld terug krijgen want nou kan ik niet naar Tilburg gaan (ik heb besteld de route van Geldrop naar Tilburg).

Hopelijk zo snel beantwoord.

Abdulrahman  

5 reacties

Goedenavond Abdulrahman en welkom op onze community!

Ik snap dat je hier het fijne van wil weten. Het is alleen een beetje lastig advies geven. Op welke datum ga je reizen en hoe laat moet je in Tilburg zijn? Dan kan ik even met je meekijken.

Reputatie 7
Badge +3

Er rijden NS-bussen tussen Tilburg en Eindhoven. De tickets zijn gewoon geldig in die NS-bussen. Je kunt je reis in de reisplanner plannen, dan zie je de mogelijkheden.

@Rueben NS https://www.ns.nl/reisinformatie/calamiteiten/eindhoven-s-hertogenbosch-tilburg-donderdag-17-t-m-zondag-20-oktober.html

Badge

Maar als er geen treinen rijden dan worden er vervangende bussen ingezet door de NS, dus u kunt wel reizen op uw traject de reis duurt alleen iets langer door het stukje met de bus. En met uw geldige NS ticket kunt u gratis met deze bus mee.

Goedenavond Abdulrahman en welkom op onze community!

Ik snap dat je hier het fijne van wil weten. Het is alleen een beetje lastig advies geven. Op welke datum ga je reizen en hoe laat moet je in Tilburg zijn? Dan kan ik even met je meekijken.

Hoi Rueben,

Voor morgen 

Badge +3

Er zijn NS bussen vanaf Eindhoven naar Tilburg, die mag je gewoon nemen. Volg de borden Naar de NS bus (ze vertrekken aan de Centrumzijde, misschien stukje lopen maar meestal gewoon bij de taxistandplaats)

Met een online besteld ticket is dat gewoon geldig en hoef je niet te zoeken naar paaltjes of poortjes om in/uit te checken. 

Gewoon de reis maken zoals ns.nl/reisplanner (of de NS app) aangeeft dus.

Reageer