PSV-Monaco vanavond. | NS Community

PSV-Monaco vanavond.

  • 9 August 2022
  • 7 reacties
  • 281 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Ik zag deze tweet zoeven voorbij komen. Ik hoop maar met ZJ mee dat alles goed gaat vanavond. Ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in. Wedstrijd duurt tot 22.15 uur mensen moeten dan in bussen en nog naar huis toe. Ook de laatste reactie van ZJ lijkt mij niet helemaal correct. 

 

 


7 reacties

De enige extra trein is een sprinter om 22.35 naar Deurne. Daarnaast worden de sprinters naar Deurne en Weert 's avonds met twee treinstellen gereden.

Reputatie 7
Badge +1

Ik denk dat veel voetbalsupporters met de trein gaan omdat het een avondje uit is en natuurlijk ook de nodige alcohol wordt genuttigd. Het zou zo maar kunnen dat er vanavond honderden supporters op de heen- of terugreis strandden in Boxtel. Ik zie op twitter dat er nu al problemen zijn op Boxtel omdat de poortjes de stoom van reizigers niet aankunnen.

Denk trouwens ook dat de gemiddelde buschauffeur niet echt zit te wachten op die PSV-supporters. Ik hoop maar dat het goed gaat vanavond.

Ik denk dat veel voetbalsupporters met de trein gaan omdat het een avondje uit is en natuurlijk ook de nodige alcohol wordt genuttigd. Het zou zo maar kunnen dat er vanavond honderden supporters op de heen- of terugreis strandden in Boxtel. Ik zie op twitter dat er nu al problemen zijn op Boxtel omdat de poortjes de stoom van reizigers niet aankunnen.

PSV heeft niet zoveel supporters verder dan Best en Boxtel. Zowel Tilburg, Breda, Den Bosch en Oss hebben ieder hun eigen betaalde voetbalclubs. En zo laat op de avond zijn er sowieso niet meer zoveel andere reizigers 

Badge +3

De enige extra trein is een sprinter om 22.35 naar Deurne. Daarnaast worden de sprinters naar Deurne en Weert 's avonds met twee treinstellen gereden.

Perfect, en nu (om 22.50) is het 2-2 en verlenging… 

Aantal toeschouwers niet vermeld, maar samen met de kermisgangers zullen in ieder geval de bussen richting Boxtel niet aan te slepen zijn.

Maar goed, die rijden (aangekondigd) elke 6 minuten tot 0.15 en dan nog een stopbus om 0.16 dus dat scheelt alweer.

Voor ri. Deurne en Weert succes met die extra lange sprinters.

Reputatie 7
Badge +1

Stadion is uitverkocht staat inmiddels 3-2 voor PSV. Er zullen wel wat reizigers niet meer thuiskomen, maar die hebben er dan zelf voor gekozen.

 

Deze dus bijvoorbeeld

 

Het is vanmorgen gewoon weer licht geworden en er zijn geen rampen gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +3

Gefeliciteerd, met het plaatsen van een tweet hier ben je weer een paar plaatsen gestegen in de ranking.

Reageer