beantwoord

Rechtstreekse bus rotterdam cs naar tilburg 12.07is niet gekomen

• 23 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 209 Bekeken

Ivm werkzaamheden zou et en rechtstreekse bus rijden van Rotterdam CS naar Tilburg rijden om 12.07. We staan nog steeds in de kou te wachten NS
icon

Beste antwoord door Miriam NS 23 oktober 2016, 14:48

Keety63 heeft inmiddels ook contact gehad met mijn collega's op Facebook. Zij gaan de situatie op gepast wijze afhandelen en zorgen dat de extra gemaakt kosten worden vergoed.
Bekijk origineel

5 reacties

Dankjewel NS #longontsteking
Het was trouwens 24.07 voor de duidelijkheid. Klantenservice zei dat weer dan de bus van 01.07 maar moesten nemen. Ook die kwam niet. Uiteindelijk zaten we om kwart over 2 in de bus waarna we in tilburg om 03.00uur en taxi gevraagd hebben aan de ns. Die zou er om 03.38 uiterlijk zijn en....natuurijk die kwam ook niet. Totaal verkleumd zelf een taxi genomen en om 04 eindelijk thuis. Dit slaat tot nu toe echt alles wat ik met NS heb meegemaakt. Om kwart over 11 op station Rotterdam CS en om 04 uur thuis!!!
Hallo Keety63, wat vervelend om te lezen dat je reis zo is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik zie inderdaad dat beide bussen zijn komen te vervallen. De exacte oorzaak durf ik zo niet aan te geven, maar ik ga dit verder voor je uitzoeken. Ook ben ik benieuwd via welk kanaal je contact hebt gehad met onze klantenservice? Deze taxi was van het station naar huis begrijp ik?

EDIT; Ik heb je andere topic verwijderd, dit om het Serviceforum overzichtelijk te houden.
Ik heb telefonisch contact gehad met klantenservice. De taxi was vanaf station Tilburg naar huis
Keety63 heeft inmiddels ook contact gehad met mijn collega's op Facebook. Zij gaan de situatie op gepast wijze afhandelen en zorgen dat de extra gemaakt kosten worden vergoed.

Reageer