beantwoord

Reis Assen - Amsterdam Zuid

• 17 september 2017
  • 8 reacties
  • 203 Bekeken

24 september wil ik vanuit Assen naar Amsterdam Zuid. Er zijn werkzaamheden, maar volgens mij rijden er ook wel Intercities. Vertrek 9.05 uur. Hrb ik dan een doorgaande Intercity of moet ik gedeeltelijk met de bus ?
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 september 2017, 08:49

U hoeft niet met een bus te reizen, maar kunt om 9.05 uur inderdaad zonder overstappen per intercity van Assen naar Amsterdam Zuid.
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
U hoeft niet met een bus te reizen, maar kunt om 9.05 uur inderdaad zonder overstappen per intercity van Assen naar Amsterdam Zuid.
Dank voor de snelle reactie !
Badge +3
De reisplanner geeft in dit geval irrelevante informatie. Er zijn werkzaamheden tussen Amersfoort en Hilversum maar daar komt uw trein helemaal niet langs.

Nee daarom begreep ik het al niet ! En de uitleg erbij is ook niet erg duidelijk. Dank voor de reactie !!
Badge +3
De Reisplanner zou dergelijke berichten niet moeten tonen als ze geen effect hebben op de betreffende reis. Dit levert onzinnige verwarring op.
Doordat Lelystad/Almere/Duivendrecht ook in de signalering zitten krijg je deze melding te zien. Er zijn ook wat wijzigingen die richting op, maar voor deze specifieke reis niet van toepassing. Helaas is dat laatste momenteel lastig te detecteren.
Begrijp het probleem. Fijn dat het voor deze specifieke reis niet van toepassing is ! Dank voor de reacties, wilde voor alle zekerheid de NS bellen, maar dat hoeft nu niet meer.
Reputatie 1
Dat gebeurt vaker ook bij een verstoring als je dan je reis plant naar bijvoorbeeld Eindhoven staat er ook bij let op verstoring bij Utrecht centraal.
Vervolgens staat de trein er wel bij.
Dus je weet vervolgens niet of je trein daadwerkelijk rijdt.

Reageer