beantwoord

Reisplanner klopt niet info NS voor zaterdag 21 maart

• 20 maart 2020
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Ik wilde een reis van Deventer naar Gouda plannen. Ik zag in de berichten dat er alleen een IC Enschede-Utrecht reed. Volgens de reisplanner rijdt hij naar Gouda. Een van de twee klopt dus niet. Wat is juist? En gaan jullie dit aanpassen op de site?

icon

Beste antwoord door Jeroen 20 maart 2020, 15:01

Even plannen in de 9292.nl reisplanner.

In het uploaden van de gegevens naar de NS reisplanner is iets niet goed gegaan en dit wordt momenteel uitgezocht en hopelijk straks nog opgelost.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De planning wordt voortdurend aangepast.

Ik wilde een reis van Deventer naar Gouda plannen. Ik zag in de berichten dat er alleen een IC Enschede-Utrecht reed. Volgens de reisplanner rijdt hij naar Gouda. Een van de twee klopt dus niet. Wat is juist? En gaan jullie dit aanpassen op de site?

Nog even verder gekeken. Er zitten meer IC verbindingen in de reisplanner die niet in de tekst staan, zoals Zwolle-Rotterdam

Badge

In het uploaden van de gegevens naar de NS reisplanner is iets niet goed gegaan en dit wordt momenteel uitgezocht en hopelijk straks nog opgelost.

Dank voor de info. Wellicht is het dan handig om de tekst op de site aan te passen van:

De reisplanner is drie dagen vooraf bijgewerkt.→ de reisplanner wordt nu bijgewerkt.

Zo zet je mensen niet op het verkeerde been.

Reputatie 7
Badge +4

Er zullen wel meer dingen niet kloppen op de wijze zoals we dat gewend waren van NS. NS functioneert nog redelijk terwijl half Nederland plat ligt, en ze zullen per dag moeten improviseren, omdat veel niet voorspelbaar is. 

NS zou bij alle informatie een algemeen voorbehoud kunnen plaatsen.

Aan het onmogelijke is in deze omstandigheden niemand gehouden. Het aantal zieken neemt ook bij NS snel toe. Zie mijn handtekening.

Reageer