beantwoord

Rijden er nou wel of geen treinen tussen Assen en Groningen?

• 12 april 2017
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen, ik ga altijd van Assen naar Groningen met de trein en ik had meegekregen dat deze niet rijden, toch zag ik gister mensen gewoon naar het perron op station Assen lopen waar de trein ook daadwerkelijk langs kwam.

Toch zie ik op internet alleen maar dat de treinen niet rijden, maar ik zag er toch wel echt een rijden.

Kan iemand me hiermee helpen? anders moet ik elke dag i.p.v 18 minuten in de trein, 1 uur lang met de bus.
icon

Beste antwoord door Denice NS 12 april 2017, 11:09

Hi lauralisanne. Welkom op het Serviceforum!

Het klopt inderdaad wat Momo zegt 🙂 De werkzaamheden zijn vanaf 16 april tot en met 30 april 2017 tussen Groningen en Hoogeveen. Tussen deze stations rijden dan bussen. Meer info kan je vinden op de pagina 'Werk aan het spoor'.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De werkzaamheden zijn van zondag 16 tot en met zondag 30 april, dus deze week rijden de treinen nog gewoon. Volgende week en de week erna zul je wel met de bus moeten.
Het zijn dan gelukkig wel kortere werkweken met Paasmaandag op de 17e en Koningsdag de 27e. Veel bedrijven zijn ook de vrijdag na Koningsdag dicht.
Hi lauralisanne. Welkom op het Serviceforum!

Het klopt inderdaad wat Momo zegt 🙂 De werkzaamheden zijn vanaf 16 april tot en met 30 april 2017 tussen Groningen en Hoogeveen. Tussen deze stations rijden dan bussen. Meer info kan je vinden op de pagina 'Werk aan het spoor'.

Reageer