beantwoord

rijden er vrijdag treinen van breda naar delft

• 4 februari 2020
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Ns reisplanner geeft bij alle reistijden STORING aan. De krant zegt dat dit alleen geldt voor intercity direct. Hoe zit het nu?

icon

Beste antwoord door Mark NS 6 februari 2020, 12:28

Hoi Jonneke-123, welkom op de NS Community. 

Treinverkeer is mogelijk op het traject, maar door herstelwerkzaamheden aan een defect spoor geldt er een aangepaste dienstregeling en rijden er minder treinen. Bij alle treinen die wel rijden staat enkel storing. Bij de treinen die uitvallen, staat expliciet aangegeven dat de optie niet mogelijk is. 

Bekijk origineel

6 reacties

Badge

Storing houdt in dat er iets aan de hand is op het traject, als je op de reis zelf klikt kun je zien wat de storing precies inhoudt.

Maar er rijden zoals op dit moment gepland gewoon treinen op dat traject.

Reputatie 5

Gepland en gewoon ?

Volgens mij is de sprinter dienst al bijna twee weken gehalveerd (vanwege een defect spoor) ! HSL ook zo te zien.

Tm vrijdag voor zover ik kan zien.

Hoi Jonneke-123, welkom op de NS Community. 

Treinverkeer is mogelijk op het traject, maar door herstelwerkzaamheden aan een defect spoor geldt er een aangepaste dienstregeling en rijden er minder treinen. Bij alle treinen die wel rijden staat enkel storing. Bij de treinen die uitvallen, staat expliciet aangegeven dat de optie niet mogelijk is. 

Badge

Gepland en gewoon ?

Volgens mij is de sprinter dienst al bijna twee weken gehalveerd (vanwege een defect spoor) ! HSL ook zo te zien.

Tm vrijdag voor zover ik kan zien.

Die treinen rijden niet tussen Rotterdam en Dordrecht maar de treinen op het traject aangegeven door TS die rijden gewoon.

Reputatie 5

Het traject aangegeven door TS is Breda - Delft … dus van Dordrecht naar Rotterdam is er maar halve sprinter dienst, alleen stukje R'dam - Delft is normaal. Ook IC is zo  te zien gehalveerd (reis niet mogelijk)

(sorry, ligt gevoelig … mijn station is Lombardijen en dat is al 2 weken behelpen met gehalveerde dienst. Elke dag de mededeling dat 's avonds de treinen weer normaal rijden, zo ken ik er nog wel eentje).

Reputatie 7
Badge +3

Misschien een beetje ongelukkige woordkeus dat de treinen gewoon rijden op dat traject. TS reist van Breda naar Delft en de enige directe trein op dat traject is de 1100 en die rijdt wel gewoon gepland. Wat uitvalt zijn de helft van alle sprinter treinen en de ICD tussen Breda en Rotterdam maar zeker de sprinter wil je denk ik op dat traject niet nemen aangezien dat bijna 2 keer zo lang in reistijd is.

Voor jou van en naar Lombardijen ligt dat natuurlijk heel anders, dan kun je alleen de sprinter nemen. Waarschijnlijk zijn de nog wel rijdende sprinters dan ook best vol.

Reageer