beantwoord

Route Utrecht-Middelburg

• 27 juli 2017
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Morgen ga ik met de trein vanuit Middelburg naar Utrecht. Hiervoor heb ik online twee voordelige enkele reis kaartjes gekocht, M'burg-Utrecht op 28/07 en Utrecht-M'burg op 29/07. Dit omdat ik dacht in Utrecht te blijven slapen. Nu is dit veranderd en slaap ik in Rotterdam. Kan ik mijn treinkaartje van Utrecht-Middelburg vanaf Rotterdam gewoon gebruiken? NS info suggereert dat ik over Den Bosch moet rijden ivm werkzaamheden.

Kort gezegd, kan je met een enkele reis kaartje zelf de route bepalen van je treinreis? Via Rotterdam reizen of via Den Bosch?

Bedankt voor de reacties.
icon

Beste antwoord door Treinspotter123 28 juli 2017, 00:04

Er zijn op dit moment werkzaamheden tussen Dordrecht en Roosendaal. Hierdoor krijgt u in de reisplanner alleen reisadviezen via Den Bosch te zien. U kunt echter zonder problemen op het traject Utrecht - Middelburg via Rotterdam reizen, omdat dit normaalgesproken ook is toegestaan. U zult geen problemen ondervinden bij controle. Houd er rekening mee dat er tussen Rotterdam en Roosendaal geen rechtstreekse treinen rijden. U kunt vanaf Rotterdam reizen met de Intercity Direct naar Breda en daar overstappen op treinen richting Roosendaal.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De standaard route is die de reisplanner aangeeft en dat is de snelste route. Een kortere route of een route met minder overstappen mag ook.
Er zijn op dit moment werkzaamheden tussen Dordrecht en Roosendaal. Hierdoor krijgt u in de reisplanner alleen reisadviezen via Den Bosch te zien. U kunt echter zonder problemen op het traject Utrecht - Middelburg via Rotterdam reizen, omdat dit normaalgesproken ook is toegestaan. U zult geen problemen ondervinden bij controle. Houd er rekening mee dat er tussen Rotterdam en Roosendaal geen rechtstreekse treinen rijden. U kunt vanaf Rotterdam reizen met de Intercity Direct naar Breda en daar overstappen op treinen richting Roosendaal.

Reageer