Samenwerking of milieuvervuilende snelbus?

Toon eerste bericht

36 reacties

Zoals ik al aangaf hangt dat echt af van meerdere factoren. Het lijkt mij niet realistisch om bij een verstoring op 1 van deze trajecten gelijk het advies te geven om de metro te pakken. We dienen eerst de oorzaak te onderzoeken. Het komt ook wel eens voor dat het om een klein defect gaat die makkelijk is op te lossen waar de reiziger bijna niets van merkt.

Ik zal je suggestie doorgeven dat je het vermoeden hebt dat dit de beste oplossing is voor deze trajecten. Ook het voorstel van kukkie zal ik doorspelen.
Reputatie 3
Nooit heb ik gezegd dat gelijk het advies gegeven moet worden om de metro te nemen.

Ik heb alleen gezegd dat er geen bussen ingezet hoeven te worden, omdat de metro rijdt
Excuses ik ben vergeten aan te geven dat dat het antwoord op het verzoek van klant_jac was.
Reputatie 7
Badge +3
In de regio Amsterdam was het altijd onderdeel van de Versperringsmaatregelen dat NS-reizigers met de metro konden reizen. Ook tijdens werkzaamheden was dat vaste prik.
Reputatie 7
Badge
Zoals ik al aangaf hangt dat echt af van meerdere factoren. Het lijkt mij niet realistisch om bij een verstoring op 1 van deze trajecten gelijk het advies te geven om de metro te pakken. We dienen eerst de oorzaak te onderzoeken.
dank voor het doorspelen", Erryt NS
Ik heb niet het vermoeden maar de zekerheid dat dit de beste oplossing is, Erryt. Net zoals ik zeker weet dat merendeel van de treinreizigers niet als slachtoffers in de tocht en drukte wil wachten tot NS de oorzaak vindt, maar snel verder wil, zonodig met een omweg.
Reputatie 7
Badge
In de regio Amsterdam was het altijd onderdeel van de Versperringsmaatregelen dat NS-reizigers met de metro konden reizen. Ook tijdens werkzaamheden was dat vaste prik.
...was... , ja.
gelijk het advies te geven om de metro te pakken. We dienen eerst de oorzaak te onderzoeken. Het komt ook wel eens voor dat het om een klein defect gaat die makkelijk is op te lossen waar de reiziger bijna niets van merkt.
Dat hoeft ook niet direct, maar in fase 3 van een verstoring waar avv wordt ingezet zou de metro een prima alternatief zijn voor busvervoer natuurlijk. Op het moment dat nu dus de keuze wordt gemaakt om bussen te bestellen.
Reputatie 7
Badge +3
Het zou zelfs eerder kunnen. Maar alternatief vervoer met de metro is natuurlijk altijd beter dan wachten op bussen. De metro heeft geen aanrijtijd en heeft behoorlijk wat capaciteit in vergelijking met bussen.

Een redelijk ervaren reiziger zal zelf wel uitvogelen dat alternatief vervoer met de metro altijd beter is dan wachten op bussen. Het zou prettig zijn wanneer dat voor alle reizigers weer structureel geregeld zou worden. Het scheelt een enorme hoop onnodig wachten.
Reputatie 7
Badge
Voor de treinreiziger is er geen ander belang dan zo snel mogelijk verder kunnen reizen.
Ik heb jullie signalen doorgespeeld. Ik krijg geen terugkoppeling, maar wel bedankt hiervoor. Ik snap dat jullie als reiziger jullie weg zo snel mogelijk willen vervolgen. Ik zou graag op desbetreffende dag ingaan, maar ik krijg hier geen informatie over. We zijn altijd afhankelijk. Er wordt altijd gekeken naar waar de trein uitvalt, met welke reden, het tijdstip (of het wel of niet tijdens de spits gebeurt), afspraken met andere vervoerders of busbedrijven en er spelen nog diverse zaken waar we rekening moeten houden indien een trein uitvalt.
Reputatie 7
Badge
@Erryt NS.
Bedankt voor je poging.Helaas weer geen reactie. Ik had niet anders verwacht van dat NS TVV onderdeel. Tijd om te escaleren.

Reageer