beantwoord

Schiphol richting Zwolle via Utrecht in de zomer?

• 7 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Tot mijn teleurstelling zie ik dat treinen van Schiphol richting Zwolle e.v. niet meer rechtstreeks gaan in het weekend, startend komend weekend. Is dit correct, en dit is gedurende de zomerperiode neem ik aan ?
icon

Beste antwoord door PaulBSA 7 augustus 2017, 08:06

Komend weekend zijn er werkzaamheden van vrijdag 11 t/m zondag 13 augustus tussen Schiphol en Amsterdam Centraal via Amsterdam Zuid en tussen Amsterdam Centraal en Lelystad. Vandaar dat er dan ook geen rechtstreekse verbinding is met Zwolle. Het weekend erop vinden de door GroeneRuiter genoemde werkzaamheden plaats.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge
@Harke Komend weekend zijn er nog geen werkzaamheden, maar van donderdag 17 tot en met zondag 20 augustus zijn er wel werkzaamheden. Dan reist u van Kampen Zuid naar Zwolle met de bus. Verder kunt u rechtstreeks van Schiphol naar Zwolle. 😉
@GroeneRuiter Behalve in de weekenden.....vanaf komend weekend is een overstap in Utrecht noodzakelijk als ik de planner moet geloven...
Reputatie 2
Komend weekend zijn er werkzaamheden van vrijdag 11 t/m zondag 13 augustus tussen Schiphol en Amsterdam Centraal via Amsterdam Zuid en tussen Amsterdam Centraal en Lelystad. Vandaar dat er dan ook geen rechtstreekse verbinding is met Zwolle. Het weekend erop vinden de door GroeneRuiter genoemde werkzaamheden plaats.

Reageer