beantwoord

slecht werkzaamheden Amsterdam _ gouda

• 18 juli 2020
  • 8 reacties
  • 233 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Door werkzaamheden en storingen tussen Amsterdam en Gouda raar de andere oplossing is 2 of 3 overstappen of moet toeslag betalen tussen schiphol en Rotterdam e ik heb abonnement dalvrij 

icon

Beste antwoord door Slidestops 18 juli 2020, 07:39

Er is een reisadvies via de HSL (toeslag verplicht, ook met dalvrij abonnement)

Je kunt via Amersfoort reizen

Je kunt het reisadvies met de werkzaamheden volgen met de Metro, Bus, Sprinter.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

De toeslag moet  worden  verplicht voor toeristen 

Dan ik betalen abonnement en extra € voor metro, bus, 

Van Amsterdam naar Gouda via Amersfoort. Serieus???? Klint toch een beetje als van Haarlem naar Amsterdam via Groningen. Ik neem even aan dat slidestops hier echt een foutje heeft gemaakt.

De reisplanner geeft ook gewoon opties via Amersfoort. Deze verschilt in reistijd op het moment nauwelijks van de andere routes.

Reputatie 7
Badge +3

De reisplanner geeft het echt aan dat er ook een reisadvies via Amersfoort is, wat overigens maar 4 minuten meer is dan via de HSL. Maar ik zie ook reisadviezen via Den Haag Centraal (in ieder geval dit weekend). 

Ik heb ze inmiddels ook gezien. Mijn gevoel zei in ieder geval dat je dan de verkeerde kant op gaat. Via de HSL ga je eerst naar Rotterdam en dan weer een eind terug. Normaal ga je via Utrecht of de sprinter maar dat kan dus nu niet  

Reputatie 5
Badge

Hangt er natuurlijk wel enorm van af waar je in Groot-Mokum wilt wezen. Is dat rond Zuid of de Bankenhoog-torens deel, dan is er via Utr niet veel aan de hand. Voor ri. Centrum ben je (maar oh jee-dan moet je nadenken en opeens ook nog extra dokken) die nieuwe metro vanaf Zuid vermoedelijk de snelste keus. Iemand adviseren via de HSL=dus via R´dam lijkt mij wel heel erg ontspoord.

Reputatie 1

Door werkzaamheden en storingen tussen Amsterdam en Gouda raar de andere oplossing is 2 of 3 overstappen of moet toeslag betalen tussen schiphol en Rotterdam e ik heb abonnement dalvrij 

Ligt eraan waar je in Amsterdam wilt beginnen. Vanaf Bijlmer rijdt gewoon een sprinter naar Gouda.

Reageer