beantwoord

Snelbus Boxtel Eindhoven

• 18 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 412 Bekeken

Hallo ik wou graag de snelbus gebruiken om vanuit Boxtel naar Eindhoven te komen ergens, ik zal rond 8:06 in Boxtel zijn, echter volgens 9292 rijden de snelbussen niet eens op dit moment, klopt dit? 

icon

Beste antwoord door Jeroen 18 oktober 2019, 07:29

In de NS planner staan de bussen wel vermeldt en deze zouden om de 5 minuten vertrekken.

Bekijk origineel

10 reacties

Badge

In de NS planner staan de bussen wel vermeldt en deze zouden om de 5 minuten vertrekken.

Reputatie 7
Badge +3

De bussen rijden in dit geval niet op dienstregeling maar vertrekken als ze vol zijn.

Goedemorgen Echtheelveelzinin, welkom bij de NS Community. 

Is het gelukt? Ik ben benieuwd.

Het is inmiddels Gelukt hoor! Ook de weg terug is naar plan verlopen, was uiteindelijk 1 minuutje te laat, toch maar iets beter op de routeplanner kijken de avond van te voren. :grin:

Gelukkig zeg! Fijn om te horen.

Echt heel verwarrend dat 9292 zegt dat reisadvies komt te vervallen en dat volgens nsreisapp wel vervangend vervoer is... 

Is er vervangend vervoer? De reisplanner geeft aan van niet.. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik weet niet welke reisplanner jij bekeken hebt, maar in de NS reisplanner worden snelbussen aangegeven die elke 5 minuten vertrekken vanaf Boxtel naar Eindhoven

Badge +3

In Boxtel gaat het niet zo lekker…

There’s a stupid problem at #boxtel car park - one of the slagbomen is locked down. The busses have to go in and out via the same ingang. Taking ages. #moreproblems. And don’t tweet back “we’re sorry to hear about your problem”, please get it sorted.

Plan je van treinstation naar treinstation? Dan hoor je het juiste advies te zien. Plan je naar of van bijvoorbeeld een bushalte of specifiek adres? In dat geval krijg je het reisadvies van 9292.nl te zien. Deze wijkt bij bijvoorbeeld de bussen rondom Boxtel af.

Reageer